۱۳۹۷ فروردین ۱۲, یکشنبه

مدرس مکتب قرآن در انگل ستان به دختر ۱۱ ساله تجاوز جنسی کرد

به گزارش تلگراف، مدرس مکتب قرآن در انگل ستان، به هنگام آموزش قرآن الکزا و عربی به دختر ۱۱ ساله، به او تجاوز جنسی کرد.




موجود الله پرست "سلیمان مکنوجا"، ۴۰ ساله، به هنگام آموزش قرآن و عربی به دختر ۱۱ ساله، سینه های او را فشرد و به او دست درازی جنسی کرد.

مکنوجا که متاهل و پدر ۶ فرزند می باشد، به جرم ارتکاب ۵ فقره جرم جنسی، محاکمه و محکوم شد، اما به دلیل اینکه همسرش شاغل نیست و انگل یسی نمی داند و خانواده ی برای گزران امور زندگی به او متکی هستند، از رفتن به زندان خلاص شد !! دقت کنید که حقوق بشر و دمکراسی و سکولاریسم، آن هم در یکی از یقه چاک کن ترین کشورهای جهان برای آزادی و حقوق برابر زن و مرد، به اندازه ی یک پشکل و در قاموس این حاجی الله پرست، خمیده شده، کوتاه می آید و خاک بر سر می شود و این یعنی تسلیم اروپا و همه ی ارزش هایی که جهان آزاد برای آن ایستاده است، در برابر اسلام اهریمنی و اندیشه ی متجاوز قرآنی.



سلیمان به دختر ۱۱ ساله و دو برادرش، به صورت خصوصی درس می داد. دخترک که از رفتارها و دست درازی های سلیمان به دهشت افتاده بود، هر بار با رسیدن ساعت کلاس هراسان می شد. تا اینکه سرانجام مادرش پس از شنیدن گفتگوی پسرهایش در مورد رویدادهایی که در کلاس رخ می داد، به مسئله پی برد و موضوع را به پلیس مترسک گزارش کرد. سلیمان مکنوجا در روز بازداشت، قرار بود به ۳۰ کودک در مسجد آتش سیاه (Blackburn) درس قرآن بدهد.

یکی از دوستان خانواده ی قربانی، زندان تعلیقی مکنوجا را شرم آور خواند و گفت:

"با این حکم، خیال متجاوزین جنسی به کودکان آسوده خواهد شد تا بدون روبرو شدن با مجازات زندان، به کردار شنیع خود ادامه دهند".


همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر