۱۳۹۶ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

جامعه‌ شناسی که پیش از کارشناسی، کارشناسی ارشد گرفت !!

"جامعه‌ شناس برجسته‌ ی رژیم" که کشف کرد شعارهای براندازانه اعتراضات اخیر، تنها کار ۵۰ مارکسیست بوده، معجزه ی بزرگتری  هم دارد که تواضع باعث شده کمتر دیده شود:

"پروفسور حمید رضا جلایی‌ پور، دانشیار جامعه‌ شناسی دانشگاه تهران، ۳ سال پیش از اینکه کارشناسی بگیرد، کارشناسی ارشدش راگرفته است !!"


گفته می‌ شود در بلبشوی دهه ی شصت در ایران، شورشیان حزب‌ الهی که عشق خدمت داشتند اما تکلیف "ز گهواره تا گور دانش بجوی" نیز وبال گردنشان بود، با یک دستور اداری موقت و استفاده از یک رانت حلال، پیش از کارشناسی، کارشناسی ارشد می‌ گرفتند، چون تنها به ۲ روز دانشگاه رفتن نیاز داشت !!

برای نمونه جناب "دوقتور حمید رضا جلایی‌ پور"، به خاطر اینکه در کردستان معاونت سیاسی امنیتی استانداری رژیم بود و نمی‌ توانست در تهران برای گرفتن کارشناسی، هفته‌ ای ۴ روز سر کلاس برود، قرار شد نخست کارشناسی ارشدش را بگیرد و سپس که نیاز به خدمت و تکلیف کمتر شد، برود کارشناسیش را هم بگیرد !!

حمید رضا جلایی‌ پور:
"خداییش من وظیفه ندارم به شما پاسخ بدهم، ولی می‌ دهم. سال ۶۴ برای تحصیل به تهران بازگشتم اما استاندار، وزیر کشور (موسوی) اصرار کردند به منطقه بازگردم. "لذا" از سال ۶۴ تا پایان تحصیلم مقرر شد در منطقه باشم و هفته‌ ای دو روز به تهران بیایم".

"من در طول تحصیلم هتا در یک کلاس هم غایب نبودم. در پاسخ به مغرضانی هم که می‌ گویند این که هنری نیست، عرض کنم که آن سال‌ ها سنندج به تهران پرواز نداشت".

این یعنی اینکه وی هر هفته حدود ۱۱۰۰ کیلومتر در راه بوده است !!

دوقتور جلایی‌پور البته فرمود که او از این رانت استفاده نکرده‌ و کارشناسیش را پیش از ارشدش و با همان ۲ روز در هفته و ۴ ساله گرفته است.

البته کلاس‌ های دوره ی کارشناسی ۴ روز در هفته است و معلوم نیست چگونه می‌ توان با دو روز در هفته در ۴ سال، ۱۴۷ واحد درسی را گزراند !! جلایی‌ پور همچنین می‌ گوید که اطلاعات تحصیلی او در تارنمای دانشگاه تهران اشتباهی درج شده و اصلاح می‌ شود. البته "این اشتباه" بیش از ۱۰ سال است که درست نشده !!

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر