۱۳۹۷ فروردین ۱۱, شنبه

مردم قشم دیگر نمی خندند

این گزارش یک خیانت ملی دیگر است
این گزارشی از پروژه ی تجزیه و نابودی ایران است


در واپسین روزهای سال ۹۶، در قشم و از سوی دریا صدای تیراندازی آمد و پس از آن قایق های ماهیگیران از دریا با اجساد خونی و زخمی و چند کشته به ساحل بازگشتند.

چندی پیش دریا را با ماهی هایش به چینی ها با ۴ کشتی بزرگ ماهیگیری اجاره داده اند و آنها به سمت ماهیگیران ایرانی تیراندازی کردند و چند هم میهن را کشته و شماری را نیز به گروگان گرفتند. با فرمانداری رژیم در قشم و استانداری رژیم در هرمزگان تماس گرفته شده و آنها و گفتند:

"مسئولیت مرز دریایی با ما نیست و به نیروی انتظامی یا سپاه بگویید !!"

اکنون جای پرسش پیش آمده اینست که چه کسی به این شرکت چینی اجازه ی این کار را داده و دریا را که متعلق به همه ی ایرانیان، به ویژه مردم قشم است اجاره داده و چه کسی پاسخ خون ماهیگیران را می دهد و اسلن چه کسی به چینی ها حق تیر در خاک و آب این کشور را داده است ؟؟؟؟

همچنین شرکت چینی مذکور با سامانه ی برق، ماهی ها را کشته و از روی آب جمع می کند که این کار باعث نابودی کل جانواران آبزی از جمله دلفین ها و لاک پشت های قشم که از جاذبه های گردشگری این منطقه است را از بین می برد و جز فقر و بیکاری برای مردم منطقه دستاورد دیگری ندارد. باید از خود پرسید هنگامی که سازمان تروریستی سپاه، به اصطلاح پاسبانی از دریاها را بر عهده دارد، آیا به جز سپاه سازمان دیگری می تواند مجوز صید ماهی را در اطراف قشم برای ماهگیران چینی صادر کرده باشد ؟؟


فیلم کشتار هم میهنان ماهیگیرمان به دست چینی ها در آب های قشم:


مردم قشم این روزها خون گریه می کنند و صدای آنها در هیچ کجا تنین و بازتابی ندارد؛ صدای ستمدیدگان هم میهنمان باشیم.

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر