۱۳۹۷ خرداد ۸, سه‌شنبه

اپوزوسیون پلاستیکی از جنس بکن توش بگو آخ جون

برخی هستند که خیال برشان داشته دارند با رژیم مبارزه می کنند؛ اما خوب که به دستاردشان نگاه می کنی، جز چند گل به خودی اعلا و مضحکه قرار گرفتن از سوی رژیم، دستاورد دیگری نداشته اند. در واقع رژیم بیشتر از آنکه بتواند از بیرون به اپوزوسیون ضربه بزند، با برجسته کردن دلقک ها و بیماران گوناگون روانی، از درون به اپوزوسیون آسیب زده است.



اینکه اپوزوسیون ایرانی باید آسیب شناسی شود، جای هیچ شکی نیست و اینکه هتا مردم ما در مقیاسی کلان و ملیونی، هتا تشخیص آدم های جعلی از اصل را ندارند و میان مزخرف گویان رنگ و وارنگ اپوزوسیون نما دست به دست می شوند، یک واقعیت مسلم است که نمونه ی آغازین آن را شاید بتوان موجود دلقکی به نام "هخا" برشمرد. اما بسیاری فکر کردند که این فریب، یک بار بیشتر نخواهد بود !!

اما جماعت احمق و دله موش های سیاسی نما، از این سوراخ بارها گزیده شده اند و باورتان نخواهد شد، اما باز هم از همان سوراخ گزیده خواهند شد. این ویژگی افرادی است که به صورت چکیده، مشتی دلقک سیاسی هستند که عقده های زمان کودکی و عقده های جنسی خود را به شکلی روان پریشانه و عصبی، در یک روند با ظاهر اعتراضی داد و بیداد می کنند تا دلشان خنک شود و چون این از سر بگزشت و پس از مدتی دوباره بیماری کهنه عود کرد، باز همان آش و همان کاسه.

Dariush Afshar

این هم برای بیشعورهای سیاسی که فکر کردند این دلقک رفته "سفر عشق" که مسلن ایران آزاد بشه. هر کس از این دلقک مزدور رژیم دفاع کرده، بهتره بره به پوزش منقار ببنده و یک دم هم از خودش آویزون کنه و شروع کنه...
ویژگی همه ی این دلقک های مجازی، یکی بی سوادی آنهاست و دیگری زیاده گویی  پر حرفی، در عین آنکه ادعایشان ماتحت آسمان را هم جر داده و با استفاده از واژگان قلمبه سلمبه و زرزرهای نخ نمای آریایی و نام بردن از کورش و داریوش و بازی کردن در استخر لجنی که پان ایرانیسم حکومتی برای آنها برساخته است، تلاش می کنند تا خود را موجه و متشخص نشان دهند و چنان کراوات را سفت بسته اند که آدم می پندارد انقریب است که مادر مرده سقط شود !!

یکی در دانمارک نشسته و آشپز است و چون فناوری این امکان را دست این لوده داده که زر مفت بزند، ساعت ها روبروی گوشیش می نشیند و به قول خود عربش لایو می دهد. یکی دیگر می خواهد با آریا اسبه بازی هایش رژیم را سرنگون کند و یکی دیگر از آمریکا کون گشاد زن باز دختر فریبش را با زاویه ی سیاوش امانیه ای تنگ می کند و برای اجرای پایانی نمایش رژیم، از آمریکا به کردستان عراق می رود تا این نمایش آریا اسبه ای را کلید بزند !!

یکی دیگر میله ی پرچم را از پشت زین به ماتحتش فرو کرده و "سفر عشق" می رزمد و چنان شخصیت کس مغزی از خودش نشان می دهد که همه هتا مخالفان هم بپندارند که وی یک کس خل است، مبادا دستش رو شود که مزدور رژیم است !!

آریا بازی های پروفسور بغکام خردکام با ایرانشهر (پان ایرانیست خجالتی) ماله کش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:


اینکه این همه موجود دله موش وجود دارند که سر کار می روند و بازی می خورند، برای اپوزوسیون برانداز حکم یک فرصت را دارد و اینجاست که این تهدید را باید به فرصت تبدیل کرد و این دله موش های کودن کون مغز را شناسایی و آنها را برای همیشه کنار گزارد. در واقع نه تنها نباید از جمهوری اسلامی به خاطر نمایش هایی از این دست شکایت کرد، بلکه باید از آنها سپاسگزار هم بود که ما را متوجه کرم هایی که درون اپوزوسیون نشسته اند، آگاه می سازند. پس گله و شکایت از دشمن غدار و خونریز و هوشمند را کنار بگزارید و کون گوساله های هیچی نفهم این اپوزوسیون جعلی و پلاستیکی را با ریسمان تدبیر و اتحاد، تسبیح و به سجاده ی ولایت فقیه پرتاب کنید.

البته این را هم از دست ندهید که کرکر خنده است:







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر