۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

با یک تروریست داعشی اصیل سوئدی آشنا شوید

این جستار به معرفی یک زامبی الله پرست داعشی می پردازد که ویروس اسلام در او رخنه کرده است. این خبر مربوط به ۲۰۱۶ است، اما هنوز برای پارسی زبانان و ایرانیان، تازگی دارد.


این متن ترجمه ای است از این جستار.

تروریست مسلح سوئدی داعش، با وجود آنکه در سوریه زندگی می کرده است، از دولت سوئد سالیانه ۵۰ هزار پوند دریافت می کند !! او بنا بر گزارش ها، برای کودک و مخارج خانگی، از دولت سوئد پول دریافت می کند، در حالی که در نمایش های تبلغیاتی داعش، همراه با پسر خود ژست می گرفته و فرتور می انداخته است. مقامات سوئد متهم هستند که این میزان هنگفت از پول را برای هشت ماه در حالی به "مایکل اسکرومو" (Michael Skråmo) پرداخت می کنند که او به همراه همسر و فرزند کوچکش به رقه در سوریه رفته بوده است !!



این سوئدی خرد باخته و مبتلا به ویروس اسلام، اکنون خود را "عبد الصمد السوئدی" می خواند و در ویدیوهای تبلیغاتی داعش شرکت می کند و با کلاشینکوف فرتور می اندازد، آن هم به همراه فرزندش !!

اداره ی کار و رفاه سوئد موسوم به "Försäkringskassan"، برای مدت هشت ماهی که او سوگند وفاداری به این گروه تروریستی را خورد، همچنان به او پول پرداخت می کرده است. گزارش "بیان روزانه" (Daily Express) را از اینجا بخوانید.

این تروریست الله پرست که در گوتنبرگ زندگی می کند، ۱۲ ماه پس از آنکه وی به همراه خانواده اش از سوئد به سوریه رفته بودند، در نامه ای به او می نویسند که پرداخت ها برای فرزند و مخارج خانه پایان یافته است.

"مگنوس رانستورپ" (Magnus Ranstorp) یک پژوهشگر تروریسم در دانشگاه دفاع ملی سوئد، گفت:
"این نشان می دهد که این سامانه درباره ی مهار و اداره ی ساز و کارهایش تا چه به دید ضعیف می رسد".


مایکل اسکرومو روزگاری ، یکی از شناخته شده ترین هواخوان داعش بوده است. او هم اکنون به خاطر پرداخت نکردن اجاره خانه اش، ۶۶۷۱ پوند برابر با ۶۱۸۴۲ کورون بدهکار است. شهر لوند به تازگی و هنگامی که گفت برنامه ی اسکان دوباره ی تروریست های داعش در سوئد را پیشنهاد خواهد داد، از خشم منفجر شد. مقامات رسمی نقشه کشیدند تا به تروریست های الله پرست جهادی که پیشتر در داعش فعالیت می کرده اند، خانه، کار، آموزش و پشتیبانی پولی بدهند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر