۱۳۹۷ خرداد ۱۳, یکشنبه

رابطه ی استبداد و سرکوب جنسی

با سرکوب حس جنسی، رژیم های دیکتاتوری دیواری سترگ و بلند بالا میان مردم می کشند و شالوده ی تفرقه در هازمان را ریخته و مردم را از یکدیگر جدا می سازند تا با یکدیگر مجتمع نشوند و به یکدیگر نپیوندند. هر چه یک رژیم استبدادی تر باشد، سرکوب میل جنسی یا محدود سازی و قانونمند کردن آن بر اساس دستور حکومتی یاد دستورهای دینی، بیشتر جلوه گر می شود.


نمونه های بارز آن را می توان در کره ی شمالی و کشورهای الله زده ی غیر سکولار دید. در کره ی شمالی در صورتی که دو نفر زن و مرد عاشق یکدیگر شوند، باید اداره ی اطلاعات رژیم کمونیستی کره ی شمالی این رابطه ی عاشقانه را پس از بازجویی از دو طرف، خانواده ها و اطرافیانشان، تایید کند تا این دو نفر بتوانند به یکدیگر برسند !!

از سوی دیگر، در فقه اسلامی اگر دختری که هنوز شوهر نکرده یا هنوز رابطه ی جنسی نداشته است، قصد ازدواج کردن داشته باشد، اجازه ی پدر یا امو یا دایی یا پدر بزرگ پدری وی، الزامی است و این روندی است که به عنوان "قیم پروری" می توان از آن نام برد. بدینگونه، رژیم های دیکتاتوری خود را قیم و سرپرست و ولی مردم زیر دست خود می بینند و از بالا به آنها در پایین دست قدرت و اختیارات خود نگاه می کنند.



با اجرای حکومت موعود انگل ایسی ها به ارتجاع مفت خواره ی آخوندی در ایران، در روزگار مشروطه که آخوندها به رایزنی انگل ستان پناهنده شده بودند و آخوند شیخ فضل الله نوری فتوای به توپ بستن مجلس ملی را صادر و روس های ضد مشروطه با تایید و فرمان "محمد علی شاه قاجار"، نمایندگان مردم را به توپ بستند و آنها را کشتار کردند، نظریه ی ولایت فقیهی که از دیرباز در میان آخوندها رایج شده بود به صندلی قدرت رسید و توانست یکی از ارتجاعی ترین کلان شیادان خود به نام خمینی حرامزاده را بر اریکه ی قدرت مطلقه ی ایران تکیه زند.

از روزی که این جماعت دنباله ی گروهک تروریستی فداییان اسلام که امروز به نام موتلفه شناخته می شوند، به سرکردگی خمینی گجستک و آیت الله مردار هاشمی رفسنجانی به قدرت رسیدند، گام های سنگینی را برای پایمال کردن حقوق ویژه و همگانی مردم برداشتند که یکی از بنیانی ترین آنها، گرفتن آزادی زنان در پوشششان بود. حجاب اسلامی و عربی بر ایرانیان تحمیل شد و حکومت با قدرت سرکوبگرانه ای به اجرای این میل خود همت گماشت.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر