۱۳۹۷ تیر ۵, سه‌شنبه

سربلندی شاهزاده از دروغ های سید نوریزاده ی حرامزاده و دیگر بد اندیشان ایشان

آن پلید اندیش ماتحت خوار ولایت فقیه و سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام "امید دانا" که با استناد به یاوه های زنازاده ای به نام "سید علیرضا نوریزاده" ی حرامزاده، به شاهزاده "رضا پهلوی" تهمت زده بود که ابشان با بدخواهان ایران و تجزیه طلبان تروریست پانکرد همکاری داشته است، امروز بداند که زمستان به پایان رسیده و روسیاهی به این زغال سوخته ی مزدور پان ایرانیست حکومتی باقی مانده است.


از دیگر سو، برخی از مصدقی چی هایی که از کوچک ترین فرصت های سوسکی و ریزترین روزنه ها، همه ی تلاش سرخورده ی شان را می کنند تا بلکه بتوانند اندک خشی به قامت رعنای شاهنشاهی مشروطه ی ایران و از راه آسیب بو ترور به شخصیت شاهزاده رضا پهلوی وارد کنند نیز، امروز متوجه خطاهای راهبردی خود در دشمنی با شاهزاده رضا پهلوی و خیل ده ها ملیونی هواداران ایشان شده اند.

از یکسو، سخنان شاهزاده رضا پهلوی با سخنان زنده یاد "شاهپور بختیار" پیرامون قانون اساسی مشروطه ی کشور و سامانه ی پادشاهی مشروطه و نیز اینکه هر دوی این بزرگواران، به معنای واقعی کلمه هیچ گونه مشکلی با سامانه ی جمهوری ندارند و افزون بر این، هر دو نیز بر رویکرد دمکراتیک و سکولار بودن سامانه ی سیاسی فرادای ایران آزاد، توجه ویژه و تمرکز اصلی دارند، بازتاب این خواست آرمانی ملت آزادی خواه ایران است که قصد دارند رژیم خونریز ولایت فقیه را با راهکارهایی ملی و چشم اندازی سکولار دمکرات و در قالب یک کشور یکپارچه و ملی، سرنگون و براندازی کنند.


از اینرو، دری وری ها سید حرامزاده ی رژیم که در قوتی کنسرو لندن در آب شور انداخته شده است، در خلال یک سری دری وری و دروغ سیاسی، مدعی شد که می خواهد رازی را افشا کند، اینکه شاهزاده رضا پهلوی در دفتر وی با دو غلاده از سرکردگان تروریست های تجزیه طلب پانکرد به داغ های "عبد الله مهتدی" و "مستفا هجری" از کومله و دمکرات دیدار داشته است. اما این نوریزاده ی کراواتی، موذیانه توضیح نداد که سرانجام این نشست چه بوده است.

شاهزاده نیز بارها موضع خود را روشن کرده است و هرگز با تجزیه طلبان همکاری نداشته است و افزون بر این، این آتشی بود برای ایشان که سیاوش وار از آن بیرون آمده است. این را به ویژه برای دشمنان ایشان می گویم.

مواضع شاهزاده در این گفتگو با سرکردگان تروریست های تجزیه طلب، مواضعی قاطعانه، میهن پرستانه و ملی بوده است که البته با این رویکرد ایشان، آن دو غلاده پانکرد بی مایه ی تروریست، آبشان با آب میهن پرستان ایرانی در یک جوی نرفته است.


در بیانیه ای که به تازگی از تارنمای گروهک تروریستی دمکرات منتشر شده است، می خوانیم:

دبیر خانە ی اجرایی حزب دمکرات کردستان ایران، طی اطلاعیە ای، سخنان "علیرضا نوریزادە" را تکذیب کرد.

متن اطلاعیە بدین شرح است:

در تکذیب سخنان آقای علیرضا نوریزادە
در یک پیام ویدیویی آقای نوریزادە در ستایش ((شاهزادە رضا پهلوی)) و شایستگی‌ های ایشان، بە سخنان ناگفتە ی آقایان مصطفی هجری مسئول اجرایی حزب دمکرات کردستان ایران و عبد اللە مهتدی دبیر کل حزب کوملە ی زحمتکشان کردستان ایران اشاره نمودە و اظهار می کند که (( توی دفتر من رازیست، ولی الان بهتون میگم. در دفتر من، کاک عبدللە مهتدی، کاک مصطفی هجری و شاهزادە رضا پهلوی گفتگو کردند. اینو براتون بگم چقدر زیباست کە گفتند: شاهزادە شما بیا بە کردستان، ما می بریمت تا بانە، پشت سرت، بە بانە خوش آمدید رو مردم ببینند و پیام بدە ببین چە اتفاقی خواهد افتاد)).

جهت روشن نمودن افکار عمومی در رابطە با این نشست و اشاره بە سخنان ناگفتە ی آقایان مصطفی هجری و عبد للە مهتدی در رابطە با آقای رضا پهلوی، این توضیح کوتاه را ضروری دانستیم:

١- سخنان دور از حقیقت آقای نوریزادە در ستایش آقای رضا پهلوی و از سوی آقایان مصطفی هجری و عبد للە مهتدی که بە آنها نسبت می دهد، کاملن ساختگی و بە دور از واقعیت بودە و چنین چیزی هیچ گاه مطرح نشدە و به همین جهت ما بە طور قاطع اظهارات آقای نوری زاده در این رابطه را تکذیب می‌ کنیم.

٢- در این نشست طرح پیشنهادی از طرف آقای پهلوی بە منظور همکاری مطرح شد کە بە دلیل در بر گرفتە نشدن حقوق سیاسی و ملی مشخص ملت کرد و دیگر ملیت‌ های ایران، بە طور کلی از سوی آقایان مصطفی هجری و عبدللە مهتدی رد شد و این نشست بدون هیچ نتیجە ای پایان یافت.

٣- چنین اظهاراتی، بی اساس از سوی آقای نوری زاده دور از عرف رسانه ای و اخلاق سیاسی می دانیم.

حزب دمکرات کردستان ایران
دبیر خانه‌ ی اجرایی
٣ تیرماه ١٣٩٧ ی خورشیدی
٢٤ ژوئن ٢٠١٨ ی میلادی

لازم به ذکر است که سید حرامزاده علیرضا نوریزاده، از سوی دستگاه اطلاعاتی عرعربستان سعودی، به نام "نوری الکذاب" شناخته می شود. این سخن بر اساس یک افشاگری ویکی لیکس به دست آمده است:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر