۱۳۹۷ خرداد ۲۸, دوشنبه

مسئول اجرایی گروهک تروریستی دمکرات، در نشستی ویژه در بنیاد واشنگتن حضور یافت

روز سه‌ شنبه ٢٢ اُم خرداد ماه برابر با ۱۲ اُم ژون ٢٠١٨، نشستی ویژه برای سرکردگان دو حزب تروریستی اصلی تجزیه طلبان پانکرد یعنی "مستفا هجری" مسئول اجرایی گروهک موسوم به حزب دمکرات کردستان و "عبد الله مهتدی" دبیرکل گروهک تروریستی کومله، از سوی بنیاد واشنگتن برگزار گردید.


در این نشست که برخی از بازرسان خاورمیانه نیز حضور داشتند، مستفا هجری سخنانی در رابطه با شرایط حاکم بر کردستان سرود. او به پرسش هایی همچون دید حزب تجزیه طلب و مسلح دمکرات نسبت به ایران چگونه است و تحولات ایران را چگونه می‌ بیند، پاسخ گفت:

"ما بر این باوریم که فرایند سقوط جمهوری اسلامی آغاز شده است، اما موفقیت این فرایند و آینده ی آن، وابسته به دو فاکتور اصلی است که یکی وجود رهبری کارآمد که توان رهبری جنبش را داشته باشد و دوم خواست‌ هایی که در استان‌ های فارس بیان می‌ شوند، توان جذب خواست‌ های ملیت‌ های ایران را نیز داشته باشد".

این عنصر تجزیه طلب بار در سخنان خود از واژه ی جعلی و تجزیه طلبانه ی "ملیت ها" به جای "قومیت ها" استفاده کرد.

ساهو یا هر کوفتی، تروریست پس مرگه ی دیگر کومله باز

رامین عقده پناهی، تروریست پس مرگه ی کومله باز
همچنین در این نشست به تحرکات و فعالیت‌ های تروریستی نیروهای پیشمرگه اشاره شد و مسئول اجرایی گروهک دمکرات، در این رابطه به واپسین عملیات تروریست های پیشمرگه اشاره کرد و اظهار داشت که هم اکنون نیروهای پیشمرگه در ژرفای خاک استان کردستان حضور چشمگیری به بهانه ی آنچه که آن را سخفیانه "دفاع از ملت کرد و روحیه دادن به آنان و نیز سازماندهیشان علیه رژیم اسلامی ایران" دارد، خواند.


او در ادامه ی این نشست ویژه نیز گفت:

"ما حاضریم که تمام روش‌ های مبارزه را به کار ببریم (کشتار و ترور). تجارب ما و آمریکا در برابر جمهوری اسلامی تجاربی متشابه است (خواهر کسده خودش را با آمریکایی ها یکی کرده، انگار نه انگار مزدور و نوکر آنان است !!). ما هم با جمهوری اسلامی بر سر میز گفتگو نشسته‌ ایم، اما جز ضرر و زیان چیزی عاید ما نشد".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر