۱۳۹۷ خرداد ۲۶, شنبه

کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید مردم طی شش ماه گزشته

نماینده ی رژیم از مرند و جلفا در تویله ی شورای اسلامی می گوید در درازنای شش ماه گزشته، قدرت خرید مردم ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. "محمد حسن‌ نژاد"، این مطلب را در قالب تذکری به آخوند روحانی سرکرده ی دولت جمهوری اسلامی، وزرا و هیئت دولت وی و پیرامون چگونگی مدیریت کشور، بیان کرده است.


حسن‌ نژاد گفته که "متاسفانه دولت بازار اقتصاد را رها کرده است، طی چند روز قیمت خودرو تولید داخل از ۷۳ ملیون به ۹۰ میلیون افزایش یافته است". دولت در رابطه با افزایش دو درصدی حقوق کارمندان مردد است، اما طی شش ماه قدرت خرید مردم ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. این وادادگی بازار، در هیچ جای جهان پیشینه ندارد و آمار دزدی ها و اختلاس ها، بیش از حد افزایش یافته است. اجناس دزدی شده از سوی دزدان نیز، به هیچ روی پیدا نمی شوند، دزدان هم تنبیه نمی‌ شوند و امنیت هازمان دچار خدشه شده است".

وضعیت زندگی مردم در شهر‌های گوناگون ایران، بسیار نامناسب گزارش می‌ شود و همین مسئله منجر به افزایش جرایم خرد در سراسر ایران شده است.

رژیم خمینی حرامزاده که با ترفند انقلابی اسلامی و مارکسیستی، ضمن کلاهبرداری از مردم و به گروگان گرفتن یک کشور و نسل هایش، وعده ی سر خرمن بازگرداندن مقام انسانی کزایی و موهوم را به آنها می داد، اکنون طلیعه دار دشمنی با فرهنگ شریف انسانی و اخلاق ایرانی است. رژیمی که سر تا پا در هر نابسامانی و فروپاشی اخلاقی و اقتصادی و فرهنگی، یکه تاز، تنها مسئول عمده و در مهوریت دستوری و کرداری قرار دارد. رژیمی که با دزدی از جیب مردم ایران، به گروهک های تروریستی الله پرست عرب در لبنان و غزه یاری می رساند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر