۱۳۹۷ خرداد ۲۶, شنبه

جام جهانی و فضاحت های اخلاقی رژیم و مزدورانش

این جستار برگرفته از نوشتارهایی است که پیشتر بر روی ف. بوک گزاشته ام و برای آنکه در بایگانی وبلاگ درج شوند، آنها را در قالب یک جستار منتشر می کنم.


وقتی حساب رسمی تروریست های فلستینی در توییتر، رسمن از چار کشور عربی و الله پرست تونس، مسر، عرعربستان سعودی و مراکش پشتیبانی می کند و در عین حال، مزدور بی شرف و پلید رژیم نیز، هم پشتیبان ولایت فقیه است، هم پشتیبان سپاه است، هم پشتیبان تروریست های فلستینی است، هم زرترشی است و هم ایرانشهری باز و هم پناهنده ی به اصطلاح سیاسی !!


وقتی امیددانا از برد ناجوانمردانه ی تیم ملی فوتبال نه تنها در کونش عروسی می شود، که این شادی کزایی که از صدقه سر اشتباه مراکشی ها و نه تلاش و همت و توان خودی ها به دست آمده را با تروریست های فلستینی غزه نشین که جهانی را به آشوب کشیده اند و برادران ما را در جنگ هشت ساله کشتار نمودند، سهیم می شود و ذوق مرگ می گردد.

این ارتجاع سیاه حاکم بر کشور منست. اینجاست که پان ایرانیسم حکومتی و دلقکی که به گزاف و دروغ، لاف اسلام ستیزی می زند، نه تنها یک واژه هم علیه اسلام اهریمنی سخن نگفته است، که از قضای مصلحت مزدوری و نان به نرخ روز خوری این دجالگان رژیم، با الله پرستان هم عجب خوش و بشی می کند !!



اینها میهن پرست نیستند

اینها میهن پرست نیستند، بلکه فاحشه هایی مغزی هستند که به بهانه ی جام جهانی، فرصتی پیدا کرده اند برای خوشی و عیاشی. برایشان یک سفر تفریحی با صرف هزینه های هنگفت بود و انگار نه انگار که هم میهنان ستمدیده و سرکوب شده ی ما، یا در کپر و خرابه به آن مدرسه های کزایی می روند یا رخت و پوشاک ندارند یا آبشان گل آلوده است.

برای این بی دردهایی که البته همگی از سنخ امید داناها هستند، دغدغه ی ملی بودن و میهن دوستی، به داد و فریاد و خالی کردن نشئات ذهنی و عقده های سرکوب شده ی شان در همان جمهوری اسلامی محدود می شود.

با دلار ۷ هزار تومانی و این عیاشی، با وسط خیابان رقصیدن و انگار نه انگار که ملیاردها دلار از ثروت ملی ما چپاول و زنان ایرانی از سوی سپاه به فحشا کشیده شده و به برون مرز قاچاق می شوند، نامش میهن دوستی نیست، یک کثافت کاری و بی شرفی به تمام معناست.

اخلاق شما زاییده ی حکومت شماست و حکومت شما ضعیف کش، خونریز و الله پرست است. پرچم ملی ما نشان شیر و خورشید دارد و پرچم شما حرامزادگان خمینی زاده، نشان خرچنگ الله.



این چهره ی واقعی ملت سرکوب شده و در فقر نگاه داشته شده ی ماست

آن بی شرف هایی که ده ها ملیون تومان را با دلار ۷ هزار تومانی هزینه کردید که چند صباحی را بدون فشارهای امنیتی و اجتماعی رژیم خودتان، بزنید و بکوبید و بنوشید و بکنید و خوش باشید، چشمتان را بر همه ی دردهایی که این ملت می کشند بستید، شرافت و وجدان خود را اگر داشتید زیر پا گزاشتید و میهن پرستی را به دروغ و به گزاف، در وق زدن برای ملیاردرهای تیم ملی خلاصه کردید.

آن هم چه پیروزی ایی !! با گل به خودی دفاع مراکشی از جا پریدید و با کیر دیگران کس کردید و گفتید آخ جون !!

خمینی و رژیم خونریز ولایت فقیه، فضاحت اخلاقی و انسانی را برای ایرانیان به بار آورده است. اخلاق و شرف و حس هم دردیتان را به بی رگی و بی حسی و بی تفاوتی کاهش داده و زبانتان را بر حقوق دیگران دراز کرده است. آیا در آن سرزمین آن قدر ثروت نیست که زنی نیازمند ۳۰۰ هزار تومان نباشد یا پیرمردی مجبور نباشد برای نان خالی خوردن و زنده ماندن، بادکنک شادانه بفروشد ؟؟؟؟

تف بر شما و تف بر تک تک شما
تف بر دین و آیین نجستان و تف بر خدایان پوچ و دروغینتان، از زرتشت گرفته تا محمد


این هم از حرامزاده ی مزدور رژیم. آن وقت آن مادر قهبه هایی که می گویند فوتبال، سیاسی نیست، کدام گوری هستند و چرا خفه خون گرفته اند ؟؟؟

بی شرف هایی که با پشتیبانی از کثافات تروریست غزه نشین و نقشه و خیال خام نابودی اسراییل، کشور ما را برای چار دهه به بحران و آشوب بی نهایتی دچار کرده اید، تو امید دانای پست فطرت که با توله های فلستینی فرتور می اندازی و زیر خواب عرب های تروریست فلستینی هستی و با پرچم کزایی فلستین موهوم فرتور می اندازی، همه ی شماهایی که ایران را به بیگانه فروختید، همگیتان دشمنان ایران هستید.

شما با اسلام پناهی و دین پناهی، به ایران و فرهنگ آزادی خیانت کرده اید.

اگر میهن پرست هستید و از تجزیه طلبان متنفرید، باید خوی تجاوزگری به اسراییل و آهنگ نابودی این کشور را ترک کنید. اسراییل هیچ جا نمی رود، شماها و رژیم خونریز ولایت فقیهتان نابود خواهید شد.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر