۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

یک نر الله پرست در جودهپور هندوستان، در ماه مبارک رمضان الکزا گلوی دختر ۴ ساله اش را برای رضای الله برید

یک نر الله پرست ۲۶ ساله در تاریخ یک شنبه ۱۰ اُم ماه ژون ۲۰۱۸، به خاطر قتل دختر ۴ ساله اش برای رضای الله مدینه که در خلال یک "مراسم پیشکشی قربانی" و در ماه رمضان الکزا انجام شده بود، دستگیر شد.


به گفته ی پلیس، متهم به نام "نواب علی قریشی"، جرم خود را در خلال بازجویی پذیرفته و ادعا می کند که می خواسته الله را با "قربانی کردن" دختر عزیزش "رضوانه"، خرسند و راضی کند. "راجان دوشیانت" (Rajan Dushyant) در پسین روز پنج شنبه، قریشی که ساکن "سیلاواتن کا محله" (Silawaton Ka Mohalla) بود، رضوانه را به بازار برد، برای او یک عالم قاقالی لی خرید و به او گفت که او را بسیار دوست دارد. در شب، هنگامی که خانواده در بهارخواب خفته بودند، او رضوانه را به اتاقی در طبقه ی هم کف برد، آیه های مقدسی را از بر خواند و گلوی دخترش رضوانه را برید و سپس بازگشت و خوابید.


خانه از داخل قفل شده بود
حول حوش ۵ بامداد، همسر قریشی بیدار شد و به دنبال رضوانه رفت که گم شده بود. او خانه را گشت و دخترش را مرده در اتاق طبقه ی هم کف یافت. با شتاب آن بچه به بیمارستان برده شد و بیمارستان گفت که کودک، مرده به بیمارستان رسیده است. مقام پلیس گفت:

"قریشی که یک قصاب است، در آغاز تلاش کرد تا قوم و خویشش را متقاعد کند که یک گربه ممکنست رضوانه را کشته باشد، اما همسرش به خاطر قتل عمد، از فردی ناشناخته شکایت کرد. پس از بررسی های آغازی، پلیس متوجه شد که خانه از داخل قفل بوده و هیچ نشانه ای از ورود فردی مزاحم دیده نمی شود. مقامات دادگاه و گروه سگ های جستجوگر نیز فراخوانده شدند تا محل رویداد را مورد بررسی قرار دهند و قریشی برای بازجویی فراخوانده شد. او در خلال بازجویی، به جنایتش اعتراف کرد".

این متن ترجمه ای از این جستار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر