۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

بیرون کشیدن نیم تن اسناد مربوط با بمب اتمی آیت الله از زیر ناف ولایت فقیه

اسراییل درنگ کرد و پاسخی به عرعرهای جمهوری اسلامی در خفقان خود می گفت این دزدی اسناد بمب اتمیش رخ نداده است، نداد و سرانجام اندکی از این اسناد را به خبرنگاران نشان داد. چشم جهان باز بود، اما این بار خواب را از چشمان مماشاتگرانی که خود را به خواب زده بودند هم پرید !!


اندر باب خفت ولایت فقیه با آن همه اُهُم و تلمبش همین بس که نیم تن اسناد بمب اتمیش را که دهه ها آن را کتمان می کرد، از زیر نافش بیرون کشیدند، از مرز خارج ساختند و در اسراییل به نمایش گزاشتند !!

جمهوری اسلامی رژیمی است دیکتاتور، اما دیکتاتوری حقیر که تنها و تنها زورش به مردم بیچاره و سرکوب شده ی کشورمان می رسد. در سوریه بارها با موشک و بمب او را مانند پهن گاو تخت زمین می کنند، ده ها لاشه پاسدار بر روی دستش می گزارند، اما همچنان خفه خون می گیرد، چون سگی که بر خود لرزه زده باشد؛ اما همین رژیم مفلوک تو سری خور، در برابر مردم ستمدیده ی کشورمان همچون دیوی خون آشام، به هیچ کس از زن و مرد و پیر و جوان رحم نمی کند و به دزدی و خون آشامی مشغول است.

آمریکا به لتف دانلد ترامپ، رویکردی واقع بینانه در برابر آیت الله های حرامزاده در پیش گرفته است. دیکتاتور رژیم آیت الله خامنه ای البته راست می گوید که سخن آمریکا نسبت به "دگرش رفتار" رژیم، هیچ تفاوتی با کردار آمریکا در "براندازی جمهوری اسلامی" ندارد، تعارف را کنار باید گزاشت و این لفاظی های سیاسی را نباید اجازه داد تا وقت شعورمان را بیشتر از این بگیرد.


به هر روی ترامپ به خوبی به جمهوری اسلامی فشار آورده است و از پس از خروج آمریکا از توافق نامه ی ننگین "برجام"، همانگونه که رییس جمهور آمریکا نیز آن را اظهار کرد، موج فشارها بر جمهوری اسلامی در فرصتی اندک چندین برابر شده است و مردم کشورمان در تظاهرات علیه رژیم و علیه ستمی که بر آنها روا داشته می شود، خروشان و غران فریادهای "مرگ بر جمهوری اسلامی" و "بی شرف و خائن" نسبت به سرکردگان رژیم سرداده اند.

اکنون که استخوان های عمام حرامزاده ی شان در گورکاخ ۳ ملیارد دلاریش می لرزد، جمهوری اسلامی بداند و آگاه باشد که میان ما مردم ایران و او و موجودیت ننگین تاریخی و اسلامی و به ویژه آخوندیش، به معنای واقعی کلمه "یک دریا خون" وجود دارد و تا روزی که سرنگونی تمامیت این رژیم و پسمانده های مجاهد و توده ای و مصدقی و چپ مغزش را نبینیم، دست از مبارزه و پیکار با ولایت فقیه نخواهیم کشید.

۱ نظر:

  1. جناب!
    شما که همه را, همانند مزدوران مجاهد, پس مانده هاى رژيم خاين و دزد و جنايتکار آخوندى خوانديد, غير از دار و دسته شاهنشاه تان. آقا بدان و آگاه باش, اگر قدرت تحمل دارى, که رژيم جنايتکار آخوندى از درون همان سيستم محبوبتان, سيستم شاهنشاهي تان بيرون آمده, نه از آسمان, کپى کرده شکنجه, زندان اوين تان وسيستم امنيتى مخوف تان را, با اين تفاوت با ابعادى بسيار بزرگ تر و مخوف تر, و جايگزين نمود خدايگان شاهنشاه را با نماينده خداوند. اگر تااينجا را تحمل کردى, بدان که قدرت=فساد و قدرت مطلق=فساد مطلق , از راسل.
    چشمان تان را نبنديد بر روى واقعيت ها, و جمله ديکتاتورى خدايگان تان شاهنشاه تان آريا مهر! که مسبب برزگترين مسايل براى مردم ما بوده است.

    پاسخحذف