۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

ردپای ملیاردی مهران مدیری و احسان علیخانی در فساد مالی بنیاد اختلاسگر عمام هشتم

"مهران مدیری" و "احسان علیخانی" دو مجری و برنامه‌ ساز انحصاری و رانتی تلوزیون رژیم، تنها از بنیاد مالی و اعتباری "ثامن‌ الحجج"، ملیاردها تومان به عنوان هدیه یا وام پول گرفته‌ اند !! این بنیاد مالی که از سوی داماد و دختر عمام جمعه ی "سبزوار" بنیاد شده، هم‌ اکنون ملیاردها تومان به سپرده‌ گزاران بخت‌ برگشته بدهکار است.


بنیاد اختلاسگر مالی ثامن‌ الحجج، در دو نوبت در سال‌ های ۹۱ و ۹۲، نخست ۱۸۰ و سپس ۴۰۰ ملیون‌ تومان به حساب مهران مدیری مجری واریز می‌ کند و عنوانی که روبروی این ارقام در توضیح دلیل واریز پول ذکر شده، "هدیه" عنوان شده است، اما رقم هدیه‌ ای که مهران مدیری به‌ عنوان هدیه دریافت کرده، در برابر تسهیلات دریافتی او از ثامن‌ الحجج تقریبن ناچیز است. او از این بنیاد اختلاسگر مالی، یک وام دو ملیارد‌ و ۹۰۰ ملیون‌ تومانی دریافت کرده است. ثامن‌ الحجج همچنین سه ملیارد تومان به حساب احسان علیخانی، دیگر مجری رانتی و انحصاری تلوزیون رژیم و با عنوان "هزینه ی تبلیغات" واریز کرده است.

مهران مدیری و احسان علیخانی سال‌ هاست که به شکلی انحصاری و رانتی و در قالب یک مافیای همیشگی در سازمان صدا و سیمای رژیم که بخشی از وزارت اطلاعات رژیم می باشد، برنامه‌ های تلوزیونی خود به مردم درس اخلاق، درستکاری و شفافیت می‌ دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر