۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

یک گزارش: اسلام در سوئد برنده شد؛ شمار الله پرستان با کودکانی که از غرب متنفرند، تا ۹۰۰% افزایش یافته

مقامات سوئدی پارسال اظهار کردند که شمار شبه نظامیان الله پرست در سوئد، در ظرف ده سال از ۲۰۰ به ۲۰۰۰ رسیده است و اکنون یک گزارش ۲۶۵ رویه ای درباره ی شاخه ی بنیادگرای اسلام که به نام "سلفی" شناخته می شود، منتشر شده است که می خواهد به ارزش های "ناب" محمدی بازگردد. این گزارش، بزرگ ترین گزارش از نوع خود تاکنون می باشد و یک رشد آشکار از سلفی گری در سوئد را روایت می کند.


این متن ترجمه ی بخشی از این جستار است.

بر اساس این گزارش که از سوی سازمان احتمالات و تصادفات شهری سوئد که یک اداره ی دولتی است منتشر شده است، "همه ی سلفی ها جهادی نیستند، اما همه ی جهادی ها سلفی هستند".

این گزارش مدارکی را نشان می دهد که آخوندهای سلفی در سوئد در همکاری مشترک با یکدیگر هستند تا پیام خود را در سرتاسر جمعیت های الله پرست پخش کنند و این رفتار مزاحم هر روزه هتا در میان کودکان نیز امری رایج است. این مطالعه با گفتگو با پلیس، کارکنان اجتماعی و نمایندگان جمعیت ها تولید شده است که بیان می دارد باورهای مذهبی تا چه اندازه منجر به رفتارهای تروریستی می شوند.

این مطالعه یک مکتب به خوبی سازمان دهی شده را یافت که با فشار بر روی جمعیت کمینه ی الله پرست سوئد به منظور رد کردن محیط فرهنگی اصلی کشور، آگاهانه در حال ایجاد شکاف میان الله پرستان و سوئدی ها بود تا به یگان های تروریستی و جهادی های تندرو اجازه ی ظهور دهد.


در گوتنبرگ که بیشترین یگان ها را از سوئد به سوی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) فرستاده است، سلفی ها پیروانشان را آگاه کردند که رای دادن در انتخابات سکولار سوئد "حرام" است.

یکی از مصاحبه شوندگان این مورد را روشن سازی می کند که تاثیر این این رهبران افراطی الله پرست از مرز مسجدها فراتر می رود. سوئدی ها هیچ اطلاعی ندارند که اسلام سیاسی تا چه اندازه بر حومه ی شهرها تاثیر گزار است. قوانین سوئد در این بخش های کشور اعمال و اجرا نمی شوند !!

این مطالعه در نتیجه گیری خود سوئد را ترغیب می کند تا درباره ی شناخت، درک و افشای پیوندهای آشکار میان اسلام تندرو و تروریسم، بیشتر فضا را باز کرده و نسبت به آن با ذهنیت بازتری اقدام کند. هنگامی که هماهنگ کننده ی پیشین "علیه افراط گرایی خشونت آمیز ملی" این پرسش را مطرح کرد که چرا این همه افراد ترجیح می دهند تا از سوئد به گروهک تروریستی داعش بپیوندند، این یک پرسش یک ملیون دلاری بود که روی هم رفته یک توضیح درباره ی ناتوانی مقامات سوئدی در دیدن این موضوع بود که این مشکل از هیچی به وجود نیامده است (به استثنای پلیس و پلیس امنیت).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر