۱۳۹۷ تیر ۳۱, یکشنبه

از تعفن ۶۶ ساله ی مصدقی تا کثافات چپ خلقی مجاهدین خلق

۳۰ تیر در درجه ی نخست متعلق است به "حزب خائن توده" و سپس به "آخوند آیت الله کاشانی". چه خوشتان بیاید، چه خوشتان نیاید، تاریخ این است.

مصدق دله السلطنه و مسعود رجوی
جبهه ی خائن ملی در ۳۰ اُم تیر کاری نکرد و کسی هم برای جبهه ی ملی بیرون نیامده بود. اتفاقن جبهه ی ملی در این روز در حال مذاکره با دربار برای توافق بر سر سرنگونی قوام و بازگشت مصدق دله السلطنه بود !! در سالگرد ۳۰ اُم تیر در سال ۱۳۳۲، حزب توده گردهمایی ایی در توپخانه برگزار کرد که بسیار شکوهمند بود، در حالی که گردهمایی جبهه ی به اصطلاح ملی در بهارستان، جمعیت اندکی از چند پیرمرد بود.


ماجرای ۳۰ اُم تیر به راستی پیش نمونه ی شورش ۵۷ بود و اینکه چگونه روشنفکران و چپ مغزها و دستگاه دین فروش آخوندی و مرتجعان از جمله "فداییان اسلام" می توانند در یک جبهه ی یگانه باشند و اگر باشند چه فاجعه ای رخ می دهد، همین بود که شاهنشاه نظریه ی "اتحاد نامقدس ارتجاع سرخ و سیاه" را ابداع کرد؛ چون در ۳۰ اُم تیر دیده بود. نرمش شاه در ۳۰ اُم تیر باعث جلوگیری از فاجعه شد اما در ۵۷ وارونه ی آن.

این میان مصدق دله السلطنه و جبهه ی خائن ملی البته، به ۳۰ اُم تیر فخر می فروختند و مسلن مصدق وصیت کرده بود در کنار شهدای ۳۰ تیر، یعنی همان کمونیست ها یا هواداران آخوند کاشانی و تروریست نواب صفوی دفن شود و تاکنون هم جبهه ی ملی کزایی ۶۶ سال است که به دروغ می گوید قیام ۳۰ تیر، قیامی در پشتیبانی از به اصطلاح دمکراسی و آزادی و مشروطه و مبارزه با استبداد بوده است !! در حای که به هیچ روی اینگونه نبود.

مصدق دله السلطنه و مریم رجوی دو شهور
خوشبختانه این اتحاد در سال ۳۲ شکست و درحالی که حزب خائن توده به دنبال همه پرسی و سپس مقدمات سرنگونی پادشاهی مشروطه بود، الله پرستان "لا لحب علی بل لبعض معاویه"، نه به جهت علاقه به شاه که به جهت تنفر از روند رو به رشد حزب توده، کنار کشیدند تا مصدقی چی ها دروغ دیگری علم کنند که ما دنبال سکولاریسم و جدایی دین از سیاست بودیم و آخوندها از پشت خنجر زدند !!

ضمن اینکه، گیریم اتحاد مصدق السلطنه و توده ای ها در سال ۳۲ به سکولاریسم و جدایی دین از سیاست می رسید، خب که چه ؟ مگر هر سکولاریسمی خوب است ؟ مگر کسی اکنون هوادار الگوی شوروی و چین مائویی و کوبای کاسترویی و کره ی شمالی است ؟؟

خمینی جرامزاده و مریم قجر عضدانلو 
ختم کلام اینکه، در این تبلیغات مسموم و دروغین ۶۶ ساله، ما حواسمان باشد گول نخوریم. قیام ۳۰ اُم تیر، حرکت مترقی و قشنگی نبود، شورشی زیانبار بود، دقیقن به سبک ۵۷ که خوشبختانه به نتیجه نرسید.

نقد مصدق و جبهه ی ملی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر