۱۳۹۷ تیر ۱۳, چهارشنبه

دولت اتریش، لغو مصونیت دیپلماتیک مامور دستگیر شده‌ ی رژیم درآلمان را به این‌ رژیم ابلاغ‌ کرد


دولت اتریش با احضار رایزن ولایت فقیه در وین، لغو مصونیت دیپلماتیک مامور دستگیر شده‌ اش درآلمان را به این‌رژیم ابلاغ‌ کرد. خبرگزاری آسوشیتدپرس، ۱۲ تیر برابر با سوم ژون، از احضار رایزن رژیم آخوندی در اتریش در روز دوشنبه از سوی دولت اتریش خبر داد و نوشت:

"دولت اتریش مصونیت دیپلماتیک یک دیپلمات رژیم را که مظنون به درگیر بودن در یک بمب گزاری علیه اپوزوسیون ایران در فرانسه است، لغو می کند".

دولت اتریش این موضوع را به جمهوری اسلامی ابلاغ و تاکید کرد که اگر رژیم ایران این لغو مصونیت را انجام ندهد، دولت اتریش خودش ظرف ۴۸ ساعت آینده، مصونیت دیپلمات دستگیر شده ی رژیم را لغو می‌ کند. دیپلمات دستگیر شده ی رژیم، "اسد الله اسدی" نام دارد و روز یک شنبه در آلمان بر اساس یک حکم دستگیری اروپایی دستگیر شد.


آسو شیتدپرس افزود:
"دستگیری این دیپلمات رژیم، بی درنگ پس از دستگیری یک زن و مرد در بلژیک، که از آنها مواد انفجاری قدرتمند پیدا شده بود، صورت گرفت. این در حالی است که آخوند "حسن روحانی" رییس‌ جمهور رژیم قرار است روز چارشنبه بر اساس یک طرح از پیش برنامه ریزی شده به اتریش برود. مقامات بلژیکی، اسد الله اسدی را بخشی از یک طرح تروریستی انفجاری در نشست تجزیه طلبان مجاهدین خلق خائن در فرانسه می‌ شناسند. دادگستری مونیخ در آلمان اعلام کرد که مقامات مربوطه، بررسی ها در زمینه ی مربوط بودن این دیپلمات رژیم به تروریسم را اغاز کرده‌ اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر