۱۳۹۷ تیر ۱۶, شنبه

خیزش آینده ی مردم علیه رژیم، "یک انفجار است"

به بهانه های واهی گسترش فقر و نهادینه شدن فحشا و دزدی نفت ایران و چپاول سرمایه های ملیمان، ابرقدرت های شرق و غرب به سرکردگی فراماسونری جهانی انگل ستان، آمریکایی ها را دوباره برانگیخت تا با خیانت به شاهنشاهی ایران، یکی از مرتجع ترین آخوندهای کلان شیاد یعنی خمینی حرامزاده را به جان ایران بیندازد.


روزگاری که البته در ایران فقر بود، اما حکومت ایرانی بود و آنچه که نیازمند اصلاح بود را با شورش و اغتشاش و خرابکاری، تبدیل به گودال جهنمی کردند که تا به امروز ایرانیان در آن می سوزند، ایران می رفت تا تا اندک اندک نیازهای همه جانبه ی کشور را برطرف سازد و البته لازمه ی این کار، حکومت قانون و دولتی ملی بود که هر دو با شورش ۵۷ از دست رفت.

خمینی حرامزاده که ده سالی بر اریکه ی قدرت مطلقه ی کشور به ضحاکی رسید، ده ها هزار تن ایرانی را به مسلخ برد و یک ویرانی پایدار با ریشه هایی انقلابی و نیز جنگی خانمان سوز را بر کشور و آینده ی نسل هایمان تحمیل کرد. او در حالی که در کاخ خود در بهترین و گران قیمت ترین جای تهران لانه گزیده بود، کودک سربازان خانواده های تنگدست و فقیر و از همه جا بی خبر را به جنگی نابرابر فرستاد و نام آن را "بسیج مردمی" گزاشت.

بسیجی که اگر سازمان تروریستی سپاه که ارتش شخصی این حرامزاده بود، وجود نمی داشت، هرگز به ورته ی هلاک نمی افتاد.


خمینی زادگان که گوشت دم توپ هستند و خوش نشینانه در برون مرز در اروپا و آمریکا و کانادا، در کاخ ها و باغ های اشرافی خود به عیش و نوش و پوزخند به ملت سفیه آرمان خواه، پوزخند می زنند، بدانند که روزگار همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد و این روزگار رو به پایان است و مردم ایران از همه چیز از ستم و تبعیض و خودکامگی و زندان و شکنجه و کشتار و سرکوب و دزدی و تحقیر و بی احترامی های سازمان یافته ی سیاسی و مذهبی و اقتصادی، به تنگاتنگ آمده اند و نزدیک است که راه نفس کشیدنشان بند آید.

در این میان، سخنان آخوند حرامزاده دیکتاتور نخست رژیم را باید شنید که خودشان از ماهیت پلید و چپاولگر خود بهتر از هر کس دیگری آگاهی داشتند و هتا خمینی دجال در این گفتار هشدار می دهد به سرکردگان رژیم که بترسید از آن روزی که یک انفجار حاصل شود.


برای چکاندن کلید انفجارها باید برنامه داشت و اگر برنامه نمی بود، این همه هم رایی مردمی و همراهی اپوزوسیون با خواست های مردم، تاکنون ممکن نشده بود. رژیم به شدت به تکاپو افتاده است و این را هم ما و هم مزدورانش می دانیم که این آتش براندازی، خاموش شدنی نیست. ما دنیا و آخرت موهومتان را به جهنم تبدیل می کنیم و کشورمان و پرچممان و حقوقمان را پس می گیریم.

مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر جمهوری اسلامی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر