۱۳۹۷ تیر ۱۰, یکشنبه

#پان_ایرانیسم_حکومتی: "جان ایران فدای فلستین"

جان ملت به لب آمده ی ایران از ستم های اسلام و مزدوران آخوند و سپاهیش، از دید دست نشاندگان اپوزوسیون نمای خارج نشینی چون "امید دانا"، به "جانم فدای فلستین" تحریف و تعبیر شده است. مزدورانی که ضمن پدافند آشکار از جریان های نژاد پرستانه ی نازییستی و هواداری از هیتلر آدمخوار، خود یکی جرثومه ی فاشیست و ضد یهودی هستند که نمی توانند درد خواسته ی نابودی اسراییلشان را پنهان کنند.


به گفته ی خودش، چون در غرب نمی تواند آشکارا خواهان نابودی کشور و موجودیت اسراییل شود، سربسته به همین اندازه اکتفا می کند که با پرچم تروریست های الله پرست فلستینی فرتور بیندازد، چپیه ی عربی اسلامی که نشان ویژه ی اوباش غزه نشین است را از گردن آویزان کند و با کودکان مغزشویی شده و الله زده ی فلستینی فرتور بیندازد. بی شرمانه سخن می گوید و موجی از نفرت پراکنی علیه همه را به وجود آورده است.

اگر خردورزی لهستان را سوئد می داشت، می توانست از ورود پناهجونمایان و اپوزوسیون نمایان جعلی رژیم جلوگیری کند تا در این کشور هم امنیتی به اندازه ی لهستان بر پا باشد. امید دانا از سرکرده ی حزب "سومکا" به نام "داوود منشی زاده" که در واقع حزب نازیست ایران بود، آشکارا پشتیبانی می کند. این رفتار از سوی دین باره ای رخ می دهد که بارها از دمکراسی اعلام نفرت و انزجار کرده و مخالف دمکراسی است.



به دیگر سخن، در دمکراسی غرب خوش نشینی می کند و از نان و آب مفت سوسیال این کشور می خورد و به همان دمکراسی فحش و ناسزا می گوید !!


عمده ی سخن فاشیست های آریا باز که چاشنی گندیده ی زرتشت پرستی را به کار خود افزوده اند، یکی همسویی و پشتیبانی تمام عیار از سیاست های جمهوری اسلامی، هم در کشورمان ایران و هم در برون مرز و منطقه است. سخنانی که گوش هیچ میهن پرست براندازی به شنیدنش بدهکار نیست و میان یاوه های سرکردگان رژیم و چاه خلای اسلام فرقی نمی گزارد را، این امید دانای در سوئد نشسته است که نشخوار می کند و به خورد مشتی نوچه فاشیست آریا باز می دهد. هوای اپوزوسیون را آلوده و بزر کینه و نفرت را می پراکند.

آنچه که ولایت فقیه در سوریه می خواهد، دسترسی داشتن پیوسته و امن و باز گزاشتن راه سوریه و عراق برای رسیدن به اسراییل است و آنچه که این ملیجک فاشیست از آن پشتیبانی کرده است، همان سیاست ضد ایرانی و ضد اسراییلی است که کادو پیچ شده و با ترفند سفسته و دروغ پردازی هوچی گرانه ی ویژه ی این کرم کون، به عنوان "منافع ملی" تحریف و قرقره می شود.

این دست پان ایرانیست های حکومتی را سال ها پیش شناسایی کردم و از برای همین رویکردهای رژیم کوکی این جریان های فاشیست بود که از این به اصطلاح حزب کزایی بیرون آمدم.

در ویدیویی دیگر که در زیر خواهید دید، سخنی از یکی از مزدوران پیشین مصدق الهی جمهوری اسلامی به نام "داریوش فروهر" آورده می شود که وی نیز روزگاری هم از بنیانگزاران حزب کزایی پان ایرانیست و هم سپس همچون همتای ملعون دیگرش "پزشک پور"، از کاسه لیسان خمینی حرامزاده بود. فرجام خیانت به میهن با نام و نشان میهن، برای او چیزی جز سلاخی شدن به دست همان اخوی ها و حاجی برادرها و بسیجی سپاهی های لاشی زاده نبود. اکنون این کودن کروات بسته ی پشم بر رخسار، در اندر خم کوچه های وهم خود و در عن و گه رژیم اسلامی و آداب خلا رفتن زرتشتی خود می لولد و می پندارد که سایه ی شوم جمهوری اسلامی سراغ مزدوران خودش نمی آید !!


درد و ورم انگل های حکومت انگل نشان، جز عرب و جز اسلام نیست. همه چیز دیگر، تنها بهانه و دستاویز و ابزاری است برای تداوم حکومت اسلامی کردن حرامیان ولایت فقیه بر ملت سخت سرکوب شده ی مان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر