۱۳۹۷ مرداد ۹, سه‌شنبه

همه ی اطلاعات خصوصی و محرمانه ی شما لو رفته است

پیش از آنکه خود رژیم قصد این را داشته باشد که پیشینه ی کسی را درآورد و هتا اثر انگشت وی را هم در بایگانی اطلاعات رایانه ایش ذخیره کند، همه ی این اطلاعات و داده ها لو از سوی شرکت های خارجی لو رفته است.


جمهوری اسلامی اینقدر تنبل و بی عرضه و به معنای واقعی کلمه عاجز و درمانده است که در عین لاف ساخت هواپیمای جنگی و زیردریایی و بسیاری از لوازم با فناوری بالا، هتا عرضه ندارد یک کارت هوشمند را تولید کند !! به تازگی و در اثر تحریم ها، معلوم شده است که فشار اقتصادی اینقدر زیاد است که هتا در "واردات کارت هوشمند به اصطلاح ملی" هم اختلال ایجاد کرده است !!

به دیگر سخن، رژیم سر تا پا تقصیر ولایت فقیه، اطلاعات شخصی و محرمانه ی ایرانیان را به شرکت هایی در خارج از کشور داده است تا آنها این اطلاعات را در تراشه های ویژه ی روی کارت های هوشمند به اصطلاح ملی وارد کنند؛ اطلاعاتی که از سوی سرکردگان رژیم و به شکلی عمدی، در اختیار دولت های بیگانه و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آنان قرار گرفته است !!

دیگر نیازی نیست که موساد و سیا و فلان و بهمان خود را به دردسر بیندازند تا اطلاعات پایه ای افراد ایرانی را به دست آورند، آنها هم اکنون از بسیاری از جزییات شخصی ایرانیان نه تنها آگاهی یافته اند، بلکه هتا به اثر انگشت تک تک ایرانیان هم دسترسی یافته اند !! به پاسدار "قاسم سلیمانی" باید گفت:

"جناب سردار تحمیلی، شما بهتر است به جای پوشک اندیشی خشتک یانکی ها، فکری به حال خاک بر سر بودن بالا و پایین رژیمت بکنی و به جای زرزر عوضش امنیت داریم، انگشت پتروست را داخل سوراخ درز اطلاعات محرمانه ی شهروندان می کردی" !!


تصورش هم دهشتناک است که رژیمی تا بدین اندازه فاسد و تبهکار، نه تنها خود به سرکوب و کشتار و زندانی کردن مردم کشور اشغال شده ی مان ادامه می دهد، که آشکارا و در عین وقاحت ویژه ی آخوندی و سفاهت ویژه ی نخبگان بیت معظم نشین، اطلاعات خصوصی شهروندان کشور را در اختیار دیگران قرار داده است !!

این افتضاح امنیتی، اطلاعاتی و ضد ملی، تنها نوک کوه یخ است.

پیشتر نیز در دهه ی هشتاد فرار خورشیدی، این بحث روز بود که چرا سرور تارنماهای حکومتی همچون تارنمای رسمی تویله ی شورای اسلامی، اساسن در برون مرز هستند !! یعنی فضای حماقت و بی تدبیری و بی شعوری تا بدان حد بوده است که سرور کامل ارتباطات عادی و محرمانه ی رژیم در تویله ی شورای اسلامی را در کشوری دیگر و در سروری در برون مرز قرار داده بوده اند !! تاکنون ۴۲ ملیون کارت صادر شده است !! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر