۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

آریاسب مغان باوند زاده که بود ؟

"آریا اسبه" (آریاسب مغان باوند زاده)، یکی از اصلاح طلبان حکومتی بود. او پس از دستگیری صوری، در همان سال تواب شد و به مهره ای برای رژیم اسلامی تبدیل شد.

آریا اسبه (آریاسب مغان باوند زاده) توله ی سیروس در استانبول
و در پرژوه ی "الماس پنهان" (دله موش فریب) که زیر نظر مستقیم اطلاعات و سپاه هدایت می شد، به خارج از کشور مهاجرت کرد. به دیگر مزدوران همانند این فرد، می توان از پاسدار "مدحی" و "امید دانا" نام برد که تنها برای نابودی و دلسرد کردن مردم از مبارزه های مدنی و نظامی علیه رژیم گام برمی دارند. آریاسبه نیز، در همین راستا در خارج از کشور میان برخی اپوزوسیون هایی که بی هیچ قید شرطی مزدوران حکومتی را بیهوده بزرگ می کنند رشد کرد و نام و آوازه ای به دست آورد که دقیقن هدفش همین بود و این پروژه، ساخت مستندی که به تازگی از تلوزیون رژیم پخش شده است، در همان سال ۸۸ و پس از آزادی این شخص، کلید خورده بود.

"انجمن پادشاهی ایران" (تندر)، از روزی که آریاسبه ادعا کرد که توانسته به صدا و سیما نفوذ کند و با جملاتی غیر حرفه ای ادعای هک تلوزیون و برنامه های صدا وسیما را کرد، به این شخص بدبین شد و هدف نهایی او را پیش‌ بینی کرد. امروز رژیم ناتوان جمهوری اسلامی، برای گریز از سرنگونی، نجات خود را در گروی میهن پرستان می بیند و با ادعای اینکه دشمنان قصد تجزیه ی ایران را دارند، می خواهند جوانانی که دل در گروی میهن و تمامیت ارضی دارند را، به صفوف خود پیوند دهد؛ اما غافل از اینکه این نقشه و نیرنگ آنها، مدت هاست که رو شده است.

اعلامیه ی مزدوری
آریا اسبه (آریاسب مغان باوند زاده) از سوی شورای ملی 
انجمن پادشاهی ایران، با قدرت به تمامیت ارضی ایران ارج گزاشته و در پاسداری از آن، کوشا خواهد بود و هتا هدفی والا برای برگرداندن سرزمین های جدا شده از آریابوم را دارد.

و به یاد داشته باشید هیچ حکومت خارجی نمی‌ تواند ایران را تجزیه کند که هیچ، بلکه خواستار آن هم نیستند. اگر هدف کشورهای خارجی تجزیه بود، مطمئن باشید که تاکنون با رویدادهای چند ماه پیش، کشور کردستان در عراق به وجود می آمد؛ اما نه کشورهای اروپایی و نه هتا آمریکا، از جدا شدن کردستان از عراق موافق نبودند، هتا تاکید داشتند که تمامیت ارضی عراق باید حفظ شود.

امید دانا مزدور رژیم و قهرمان یکه تاز کوچه خالی و بن بست رژیم
ما در هر صورت به هیچ کشور خارجی اجازه ی دخالت در امور و آینده ی پادشاهی ایران آزاد را نخواهیم داد و با قدرت جلوی رژیم اسلامی و کشورهایی که نگاه ناپاک به ایران دارند، خواهیم ایستاد. فریب تواب های جمهوری اسلامی همانند آریا اسبه و امید شریفی دانا را نخورید و با سخنان این مزدوران دلسرد نشوید که تا آزادی میهن چیزی باقی نمانده است.

پیروز سرافراز و پرغرور باشید
پاینده ایران
برقرار آیین ریشه ای
برافراشته درفش_کاویانی
کوبنده تندر

منبع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر