۱۳۹۷ مرداد ۹, سه‌شنبه

آخوند الله پرست در دانمارک: "جهاد، یورش الله پرستان و اشغال اروپا را ناگزیر می کند"

آخوند "مندیر عبد الله" (Mundhir Abullah) از مسجد الکزای "الفاروغ" در کپنهاک، به پیروان خود گفت که: "راه حل نهایی برای مشکل مشرق زمین، پس از ایجاد خلافت امپریالیسم اسلامی و حذف فیزیکی یهودیان، همان اشغال اروپای مسیحی است".

این متن ترجمه ای از این جستار است.


آخوند عبد الله در ویدیویی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، سخن می گفت، که این ویدیو از سوی بنیاد پژوهش های رسانه ای خاور میانه "ممری" (MEMRI) ترجمه شده است، یک هفته پس از آن با این اتهام روبرو شد که سخنان نفرت پراکنانه ای را علیه مردم یهودی بر زبان رانده است و و رویکردش مبنی بر قتل عام یهودیان را تکرار کرده است.

در ویدیوی اخیرش، آخوند عبد الله نقشه ای را طراحی می کند که به موجب آن، الله پرستان می توانند اروپا را اشغال کنند و واپسین اقدام را علیه "فساد و تباهی" یهودیان انجام دهند. این آخوند پیش نماز این مسجد در کپنهاک در این باره می گوید:

"اروپا یک بار دیگر باید مورد یورش قرار گیرد و "آندولوس، بالکان و رم" دوباره اشغال اسلامی گردد تا تعهد و قول محمد پیامبر جامه ی عمل پوشانده شود" !!


در این زرزر، آخوند عبد الله گفت که یهودیان با خشم و وحشی گری، پلیدی و کثافت بودن و فساد و تباهیشان، نابودی خودشان را سرعت می بخشند که بازتابی است از طبیعت یهودیان. او افزود که یک "نژاد پرست" نیست، بلکه این مربوط به شخصیت و روان یهودیان می شود و با ذهنیت مریض یهودی ارتباط دارد.

هفته ی گزشته اتهامات علیه این آخوند به خاطر سخنان نفرت برانگیز و در پی ترجمه ی ممری یک سخنرانی نماز روز کزایی جمعه ی وی به او وارد شد که در آن، وی حدیثی ضد یهودی را درباره ی پیشگویی کوه و دریا بر زبان راند.

این نخستین بار است که در دانمارک، اتهاماتی بر اساس قوانین تازه اعمال می شود.


در جایی دیگر، آخوند عبد الله اصرار ورزید که در زودترین زمان ممکن که الله پرستان قدرت را به دست بگیرند، اسراییل را "محو خواهند کرد" و پایگاه های آمریکا در منطقه را از بین خواهند برد. آخوند عبد الله برای این بخش که خودش در لبنان است اما خانواده اش در دانمارک زندگی می کنند، همیشه مدعی شده است که اتهامات برای ایراد سخنان نفرت بار، یک توطئه است و او کاملن بی گناه است !!

او سال گزشته هنگامی که این اتهامان برای نخستین بار به او تفهیم شدند، گفت:

"سیاست مداران در غرب و رسانه ها، هرگز دست از یورش به اسلام و الله پرستان نمی کشند. تبلیغات آنها هرگز بازنمی ایستد. الله پرستان قربانیان واقعی هستند، نه دیگران. به زنان ما یورش آورده می شود و مسجدهای ما آتش زده می شوند".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر