۱۳۹۷ تیر ۱۸, دوشنبه

فغان از این بیداد، امان از این ستم

در روزگاری که دشمنان سوگند خورده ی ایران و تجزیه طلبان آلت دستشان، برای آزادی و جلوگیری از اعدام شدن یک تروریست پیشمرگه ی کومله و یک پانکرد تجزیه طلب، در بوق و کرنا کرده اند که ای داد و بیداد حرامزاده ی غارنشینی قتار فشنگ بندی به نام مادر قهبه "رامین حسین پناهی" دارد اعدام می شود، همین رسانه ها و همین گروهک ها و همین سازمان های تروریستی همچون گروهک مجاهدین خلق خائن، در برابر ستمی که بر یک بانوی هم میهن رفته است، لام تا کام خفه خون گرفته اند.


"شاپرک شجری" بانوی هم میهنی است که به جرم مخالفت دلیرانه و شرافتمندان علیه حجاب تحمیلی عربی اسلامی، از سوی سرکردگان رژیم در قوه ی فاسد قضاییه به تحمل ۲۰ سال زندان محکوم شده است. رژیم در توهم خود اندیشیده است که باید در این مورد میخ را آنچنان محکم بکوبد که دیگر کسی جرات تکرار اینگونه مخالفت ها علیه حجابی که اجباری بودنش در نجاست نامه ی قرآن آمده است را نکند.

حقوق بشری ها که کرم کون هایشان در کومله و دمکرات را از جنایات جنگی و تروریسم سازمان یافته ی قومی مبرا کرده اند، در این میان خفه خون گرفته اند.

در روزگاری زندگی می کنیم که قاضی الله پرست یک رژیم اسلامی در جهان و در ایران اشغالی، به آسانی آب خوردن آدم می کشد و پس از نزدیک به دو دهه که همچنان در مصادر امور قدرت در همان رژیم می ماند و نه تنها ابقا و تبرئه از جنایت می شود که ترقی مقام هم می گیرد و سپس که دعوای جناحی رژیم بالا می گیرد، آن پلید حرامزاده را نیز قربانی بقای خود رژیم می کنند، در همین روزگار است که سرانجام این جرثومه ی پلشتی و خونخوارگی به تحمل ۲ سال زندان و شاپرک که مادر و همسر است به تحمل ۲۰ سال زندان محکوم می شود !!



این عدالت الله پرستان است. این عدالت جمهوری اسلامی ناب محمدی است. این ستمکاری سازمان یافته ی قومی است که بر ملت بی تفاوت و تیپا خورده و در ستم خود تپانده، تحمیل و اعمال می شود.

وقتی فلان سلیته ی اروپایی با لچک عربی اسلامی پا به تهران می گزارد تا از لاشه ی نیمه جان ایران، چون لاشخوری حریص، تکه ای بکند و قراردادی ببندد و به رژیمی که خود بر ایرانیان سوار کرده اند، مشروعیت دهد، البته که ساده لوحانه است توقع داشتن از همان زنان فمنیستی که در جهان جار و جنجال های خروس قندی و احمقانه به راه انداخته اند. این جهان، جهان ستم است.


چشمانمان اگر خون بگرید و قلب هایمان اگر از تپیدن بازایستد، سزاوار است تا دیدن این همه ستم و زیستن در این همه آلودگی و پلیدی.

#بی_حجاب_شویم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر