۱۳۹۷ مرداد ۲۹, دوشنبه

یکی این کس خل را متوجه کند

این موجود مشنگ روزگاری خود را "سیاست مدار" می خواند و در اندازه ای تظاهر به وجود می کرد که نه تنها قامت سواد سیاسیش بدان نمی رسد که درکش از آنچه که خود را بدان منسوب می کرد هم به اندازه ی بادی از معده ی خری بود که بی جهت می وزید.


بدینروی، پس از آنکه از خود جربزه نشان داد و با پاچه گیری های بی شمار، پاچه ی برخی را گرفته و وحشی بازی هایش شهره ی خاص و عام شده بود، به ناگاه این توحش در او عود کرد و هار شد و غلاده ترکاند و زامبی وار به جان همان هایی افتاد که تا دیروز استخوانش را تامین می کردند. اینجا بود که دیگر هر رسانه ای که تا پیش از آن وی را به خاطر در جبهه ی پادشاهی بودن تحویل می گرفت و با او مصاحبه می کرد و رفت و آمد داشت، درهایش را به پشت ابن کریم الله سه قفله بستند و از آن روز تا به امروز، تنها جایی که وی را پخش زنده می کند، دوربین پستوی خانه اش است.

از این که بگزریم، وی همچنان در این توهم به سر می برد که به خاطر دریدگی ها و فحاشی ها و توهین هایی که نثار هم میهنان خود می کند و به واسطه ی پلیدی اخلاقی و بدخواهی برای دیگران که آن را در پرتوی عنایات گفتار و پندار و کردار نیک هزرط زرترش دارد، شاید از غیب دستی برون آید و با او مصاحبه ای را صورت دهد؛ مصاحبه و تریبون دادن برای زرزر که هیچ، در این وهم غرقه است که خود و چند حساب جعلی ف. بوکی هواداران اندکش که صد نفر هم نمی شوند، بیایند و با پول تو جیبیشان برای وی تلوزیون هم بزنند !!


آخر از روزی که علیه ولی نعمت خود وق زدی و پاچه گرفتی و خیانت کردی، همان ها که برگه ی کزایی ف. بوکت را به بیش از ۶۰ هزار پسند زده بودند، همان ها بودند که به خاطر خیانتی که به ایشان کردی و توهین روا داشتی، در قامت یک لشگر تو را به ف. بوک گزارش کردند و حسابت را بستند و امروز پس از چند سال که از این حماسه ی تو دهانی جمعی هواداران شاهزاده به تو دلقک بی مقدار موهن می گزرد، کمر راست نکرده ای و به زور و ماهانه ۶۰ ویدیو پر کردن و منتشر نمودن، تنها دو هزار دنباله گر را جذب کرده ای !!!!

یکی این کس خل پرگوی تهی مغز را متوجه کند که جایگاهش چیست.

تو را هواله می دهم به آریا اسبه ای که از تو تندتر تاخت و زودتر فرونشست و تو را هواله می دهم به آنچه که با وی کردم. از برای پادشاهی ایران و شاهزاده ی عزیز میهن، سپر را بس استوار و بلند گرفته ام و شمشیرم را بس تیزتر و بلندتر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر