۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه

آمریکا حزب الله را که پیشتر “تروریست” خوانده بود، اکنون به “تبهکاری مافیایی” نیز متهم می سازد

اقدام دولت ایالات متحده در متهم ساختن گروهک تروریستی "حزب الله لبنان" به انجام عملیات تبهکارانه و جنایی، از جانب آگاهان سیاسی، به گام دیگری تعبیر شد که دولت واشنگتن علیه این گروهک وابسته به جمهوری اسلامی در پیش می گیرد.


ایالات متحده از چند سال پیش، حزب الله لبنان را در سیاهه ی گروهک های تروریستی قرار داده، اما اکنون آن را یک گروه مافیایی نیز لقب می دهد که با استفاده از قدرت سازمانی خود، به عملیات تبهکارانه در آمریکای جنوبی و دیگر نقاط جهان می پردازد که امنیت اجتماعی ایالات متحده را نیز در معرض خطر قرار می دهد.

دولت واشنگتن به اسناد و اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد حزب الله لبنان، در کنار فعالیت های تروریستی، به قاچاق مواد مخدر نیز در ابعاد گسترده ادامه می دهد و توانسته است از این راه صدها ملیون دلار درآمد داشته باشد. در ادامه ی اتهامات ایالات متحده، گفته شده است که حزب الله لبنان به پول شویی نیز در ابعاد گسترده دست می زند و بخش عمده ای از سود خود را در راه افزایش عملیات تروریستی به کار می برد.

حزب الله لبنان کمتر از سه سال پس از به روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی، از سوی سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پا شد و اکنون یکی از مهم ترین بازوهای عملیاتی رژیم ولایت فقیه در لبنان و سوریه می باشد.


آنچه که از این گروهک تروریستی می توان گفت، دشمنی آنها با موجودیت کشور اسراییل است، امری که هرگز و تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست. جمهوری اسلامی با قمار کردن بر سر نابودی اسراییل، ایران و منطقه و جهان را به آشوب کشانده و با دزدی و اختلاس و سرکوب مردم خود، به تروریسم پروری ادامه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر