۱۳۹۷ مهر ۲۸, شنبه

دمکرات ها یا میانه روها؛ نخست وزیری دولت راستگرای سوئد از آن کدام حزب خواهد بود

امروز سوئد پس از بیش از یک سده ی برتری مطلق چپ های سوسیالیست دمکرات، پرده ی عادت دیرینه را درید و برای نخستین بار در تاریخ خود، این حزب چپگرای متعفن و خائن را سرنگون ساخت. "استفان لوفون" نخست وزیر مخلوع، منفور ترین چهره ی سیاسی کنونی سوئد بود.

لوفون نخستین نخست وزیر تاریخ سوئد است که با "رای اعتماد ندادن مجلس"، از دولت سرنگون شده است.


این دولت سوسیالیست سبز سوئدی که با "رژه ی شرم" در برابر دولت منصوب جمهوری اسلامی در سال ۲۰۱۶، نزد سوئدی ها بسیار مورد نکوهش قرار گرفت و در رسانه های اجتماعی این کشور، تصاویر تحقیر آمیز سر به پایین افتاده ی وزیران کزایی زن سوئدی را با لچک عربی اسلامی که آنها را در برابر آخوند روحانی در یک صف انظامات نشان می داد، دست به دست می گشت، تا خیانت به آرای مردم این کشور و اجازه ی ورود غیر قانونی ۲۰۰ هزار پناهجو و پناهجونمای را از سال ۲۰۱۵ به درون این کشور داد، هر دو از عوامل اصلی سرنگونی این دولت در سوئد بودند.

سوسیالیست های این کشور که جبهه ی جلودار کمونیست های سرخ چپ هستند، به مانند دیگر همتایان چپ خود در سراسر اروپا از جمله فرانسه و آلمان، با شکست و خفت روبرو شده اند.

رسانه های دولتی اروپا و اقمار آنها که به "رسانه های جریان اصلی" نامور شده اند، احزاب ملی گرا و میهن پرست کشورهای اروپایی را به گزاف، نونازی و نژاد پرست، مهاجر ستیز و ضد اسلامی خطاب می کنند. حال آنکه در راستای مردم سالاری یا دمکراسی، تو دهانی محکم و تعیین کننده ی مردم از راه گزینش این احزاب به احزاب سوسیالیستی و چپ، بسیار قابل توجه است. مردم اروپا از تجاوزهای جنسی دیوانه وار خسته شده اند و مردم سوئد از خود می پرسند چرا سیاست های نادرست و خائنانه ی سوسیالیست ها و حزب سبز و چپ، آنها را مجبور کرد تا ۵۴% مالیات پرداختی آنها را خرج پناهجویان و پناهجونمایانی کند که بیشتر آنها درباره ی پرونده ی خود از جمله سن خود و دلایل پناهندگی خود دروغ گفته اند و از بخش رفاهی سخاوت آمیز این کشور، سو استفاده کرده اند.

امروز مردم سوئد به این سیاست ها و به این رویه که به نابودی کشور می انجامید، نه گفتند.

نماینده ی ایرانی تبار مجلس این کشور موسوم به "ریسکداگ"، در هنگام دادن رای منفی به رای اعتماد به لوفون، از حرکات نمادین خود به هنگام رای دادن فرتور گرفت و در حساب های پر مخاطب اجتماعی خود منتشر کرد. این فرتور، دست او را در حالی نشان می دهد که انگشت وسط خود را بر روی گزینه ی "نه" می فشارد.

تنها اختلاف جناح راست با چپ، یک صندلی بیشتر چپ ها در مجلس بود.

از امروز انتظار می رود که جناح راست که متشکل از حزب میانه روها، مرکز، دمکرات مسیحی و دمکرات های سوئد می شود، با رویه ی اسلامی سازی جهانی در سوئد رویارویی کنند و ساخت بیشترین مراکز مغزشویی و تروریسم اسلامی موسوم به مسجد الکزا را در این کشور بازایستانند. افزون بر این از این سیاست مداران توقع می رود که وضعیت پناهجویی را تا پایان ۲۰۱۹ یکسره کرده و به کسانی که به واقع نیازمند پناهندگی هستند، پناهندگی اعطا کرده و پناهجونمایان دروغگو را به خانه های خود بازگرداند.

خبر خوش اینکه، دادگاه عالی این کشور درست در همان روز رای منفی دادن به لوفن، حکم خود را صادر نمود؛ حکمی که اجازه می دهد تا ۹۰۰۰ پناهجوی افغان که قرار بود حکم اخراج دریافت کنند، فرصت یابند تا با ادامه ی تحصیل در دبیرستان، به اقامت موقت دست پیدا کنند که در صورت یافتن شغل پس از دبیرستان، می توانند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر