۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

"ختنه ی زنان"، مصداق بارز شکنجه است

از دیگر اصول دین مبین و خونبار اسلام اهریمنی، یکی زن ستیزی بنیادین آن است که در آیه های قرآن الکزا و در احادیث "محمد تازی" پیامبر خودخوانده ی اسلام و عمامانش به فور یافت می شود.

ختنه ی کودکان تجاوز جنسی است و ختنه ی زنان و مردان، مصداق بارز شکنجه
در یکی از این میراث های شوم ضد انسانی و زن ستیزانه، اسلام اهریمنی ختنه ی زنان را سفارش کرده است و از این راهکار، ۱۴۰۰ سال است که نرهای الله پرست واقعی یعنی الله پرستان سنی و سلفی، دستشان را در خشتک دختران خود می کنند و با بی آبرویی و بی شرفی و وقاحت ویژه ی آخوندی و اسلامی، آلت جنسی زنان را می برند !! بریدن آلت جنسی زنان، مصداق بارز شکنجه است.

ملل متحد، بریدن بخشی از اندام انسانی از جمله آلت تناسلی را، مصداق بارز شکنجه می داند. از اینرو، هر الله پرست نر و ماده ای که به سبک یهودیان یهوه پرست و مسریان باستان، آلت جنسی انسان ها را می برند، شکنجه گر محسوب می گردند.

سالانه صدها هزار زن و همه ی نرهای الله پرست، به دستور اسلام و به دست آخوندها ختنه می گردند تا مبادا احکام الله و راسولولا بر روی زمین بماند.

به این ویدیو خوب نگاه کنید. ببینید که پدر این دختر با چه بی شرفی تمام عیاری، لنگ دختر خود را در برابر چشمان دیگر نرهای کیرتیز الله پرست به هوا می کند و از قصاب مسلمان می خواهد تا حکم نبوی را بر آلت دخترش پیاده کند:


اسلام نه تنها رحمانی نیست، بلکه سرشار است از سنگدلی و شقاوت. به این بیندیشید که آیا شرف و غیرت چه جور انسانی به او اجازه می دهد تا شلوار را از پای دخترش پایین بکشد و او را با آلت جنسی برهنه در برابر مردان به نمایش بگزارد و از مردی بیگانه بخواهد تا با چاقو و قیچی به جان آلت جنسی دخترش بیفتد. به این بیندیشید که آیا این اخلاق اسلامی که در میان الله پرستان الله زده رایج است، چگونه می توانسته انسانیتی در میان این امة بر جای گزارده باشد.

شرم آورترین کاری که می توان کرد، پشتیبانی از چنین رفتار بزهکارانه و وقیحانه ای است.

اسلام عربی، حناقی بود و هست که هرگز گوارش نمی شود، مگر آنکه هازمان الله زده را به چنان درجاتی از خفت و سرافکندگی بکشاند که دیگر راه برگشتی برای آنها متصور نباشد. اسلام اگر چیز خوبی بود، مهد و خاستگاه آن صحرای عرعربستان، امروزه می باید مهد دانش و فرهنگ و ادب و تمدن می بود، نه آنکه مشتی کلیددار کعبه و نفت خام فروش مفت خواره، هنوز جرات آن را داشته باشند تا با گردن زدن های اسلامی، خونخواری اسلام را محق جلوه دهند و در عین حال از عالم و آدم هم طلبکار باشند که به این دین نجس خونریز، احترام بگزارند !!

آمار دهشتناک ختنه در جهان

آمار دهشتناک ختنه ی زنان در جهان
ایران ما هویتی فرهنگی و تمدنی جدای از اسلام دارد. ایرانیان به آسانی می توانند دست از اسلام کزایی بشویند و به جای آن، به فرهنگ خود و زبان و تمدن و دستاوردهای تاریخی خود بیاویزند. این کار یعنی گسست از دین تحمیلی عرب، البته از بسیاری از کشورهای الله زده ی دیگر برنمی آید و آن به دلیل آنست که یا تمدن فرودست آنان به دست تازیان الله پرست مدینه از بین رفته است و یا اینکه دین سره اسلامی یعنی اسلام سنی و سلفی را پیشه ی خود کرده اند.

ایرانیان همیشه یک تاز اسلام ستیزی بوده و هستند. دیروز "ابن راوندی ها" و "زکریاهای رازی" و امروز، "دشتی ها" و "کسروی ها" و "شجاع الدن شفاها" و به جرات صدها فرهیخته ی میهن پرست دیگر. غول های اسلام ستیز و روشنگری همچون زنده یاد استاد "مسعود انصاری"، خود به تنهایی برای نجات یک کشور کافیند.

در این میان، آنچه که دست و بال آزادی ایرانیان از توحش اسلام ناب محمدی را بسته است، یکی بی مایگی موجودات خفیفه ی الله پرست بزدل و دیگری، موج دین فروشی اسلامی است که از سوی طبقه ی مفت خواره و انگل آخوند ایجاد می شود. از اینرو، برای رهایی ایرانیان از یوغ استبداد و امپریالیسم عربی اسلام، به یک نوزایی فرهنگی برای برخاست ققنوس ایران از خاکستر نشینی الله پرستی ۱۴۰۰ ساله نیاز است.


این رستاخیز ملی، همانا باید با آغاز "روز ملی آخوند کشان" ریشه گیرد تا در درازنای آن، ایران از لوس وجود هر آنچه دین فروش و آخرت فروش از هر دین و مسلک و فرقه ای که هست، یک بار و برای همیشه آسوده گردد. این انگل زدایی، نقطه ی عطف نفس کشیدن ایرانیان در نسل های آینده خواهد بود.

دین ابزاری سرکوبگر و تحمیقگر است که ترمزهای بی شماری را بر روند نوین سازی کشور و پیشرفت همه جانیه و آزادی انسان، به وجود آورده است. دین خون آشامی است که زالوهایش را به شکل آخوند و دین باره و اسلام پناه، به جان انسانیت انداخته است.

مرام نامه ی روز ملی آخوند کشان را بخوانید و آماده ی براندازی اهریمن اسلام و دین از ایران شوید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر