۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

بگزارید بمانند...

در آغاز این شما بودید که دروازه های وعده های خوشبختی و زندگی تازه را به رویشان گشودید. این شما بودید که به آنها امید دادید که در این سرزمین، می توانند به آرمان های زندگی خود برسند. اکنون زیرش نزنید.


شما مرزهای خود را به آغوش صدها هزار پناهجو گشودید. آری بیشتر آنان پناهجویانی جعلی هستند که نه جانشان در خطر بود و نه بی کس و کار بودند، بلکه به خاطر دلایل مشخصی که همه می دانند، ترجیح دادند که جانشان را برای زندگی بهتر به خطر بیندازند و از کشورهای بسیاری بگزرند تا به دروازه های سبز سوئد برسند. اکنون شما می خواهید آنها را از خود برانید و تازه یادتان افتاده که آنها پناهجونما بوده اند ؟!

این تقصیر افغان ها نبود که درگیر این مشکل شدند. آنها به این کشور آمدند تا از مواهب یک زندگی خوب و آزاد بهره ببرند. در میان آنها، ناخاله و انگل و آدمکش و تروریست و متجاوز جنسی هم هست، اما بیشتر آنان و تقریبن همگیشان، کسانی هستند که می توانند با سوئد و فرهنگ آن خود را وفق دهند و اگر کار و آموزش در اختیارشان بگزارید، خواهید دید که افرادی سودمند و کارا خواهند بود.

اینکه این همه پناهجو پذیرفته اید، نخست و پیش از هر چیز، دستاورد یک حکومت چپ بی شعوری است که خودتان از راه دمکراسی، به آن رای داده اید و دیدید هم که همان دولت، از راهی غیر دمکراتیک، دروازه های امنیت کشور را به روی صدها هزار فردی گشود که کم ترین اطلاعی نسبت به پیشینه ی آنان نداشت !!


پس بروید و سرکردگان احزاب چپ را بازخواست کنید و آنها را به جرم خیانت به رایی که بهشان داده اید، به دادگاه بکشید، اگر می توانید !!

شما دروغ گفتید که می توانید ادغام فرهنگی را انجام دهید. شما احزاب چپی دارید که با بعدی مکتبی و حزبی، بر ساختار کشور چیره می شوند که ارکان و مرام آن مکتب و حزب، نه تنها ملی نیست، که ضد ملی و جهان وتنی است. آنها دستشان با چپ های فرانسه و آلمان و بریتانیا و ایتالیا و... در یک کاسه است. چپ بی وتن است و بی وتنان بر اریکه ی قدرت های ملی چنگ زده اند و این خیانت به کشور و آینده ی آنست. برکرداری خود را سرکوب قانونمندانه و متلاشی کننده ی چپ مغزها، جبران کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر