۱۳۹۷ آبان ۲۱, دوشنبه

موشک پراکنی های اسلامی علیه اسراییل

باز هم الله پرستان یهودی ستیز جهان، دست به اقدام تروریستی دیگری علیه اسراییل زدند و چند موشک را به سوی خاک این کشور شلیک کردند.


گروهک تروریستی "حماس" که عروسک خیمه شب بازی رژیم ولایت فقیه می باشد، پس از دریافت دستورهای سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام به شلیک چند موشک به سوی خاک اسراییل کرد که به جز یک مورد خسارت، همگی موشک ها در هوا نابود شدند. آن موشک برخورد کرده با زمین نیز، به یک اتوبوس اصابت کرده و موجب انفجار و آتش سوزی شده است.

این اقدامات علیه اسراییل به شدت محکوم است.

جمهوری اسلامی، رژیمی ضد ایرانی و غیر مردمی است که با اشغال رایزنی آمریکا در ۱۳ اُم آبان ماه، کشور و نسل های آینده ی ملت ما را به گروگان گرفته است و از این رهگزر، دشمنی بی مورد این کاسه ی از آش داغ تر با اسراییل، موجب ایجاد ناامنی و دشمنی جهان با کشورمان شده است. جهانی که امروز به پشتوانه ی آزادی های ذاتی انسان، هر گونه تروری علیه اسراییل را محکوم می نماید.


باید از کشورهای سوسیال زده ی اروپایی سینجیم کرد که چرا در حالی اجازه ی صدور قطع نامه علیه اسراییل را می دهند که اسراییل کشوری قربانی تروریسم است و باید از سوسیالیست های سوئدی و آلمانی و فرانسوی و نیز احزاب سبز اروپایی و کارگر بریتانیا سینجیم کرد که به چه حق در حالی از تروریست های فلستینی پشتیبانی می کنند که آنها اقدام به عملیات های تروریستی علیه اسراییل می کنند.

چرا سوئد باید سالانه نزدیک به ۶۰ ملیون دلار از مالیات مردم این کشور را به بهانه ی کمک، به فلستینیان تروریستی پرداخت کند که در برابر گروهک های تروریستی و یهودی ستیز خود، در بهترین حالت در عین آگاهی کامل، سکوت می کنند و در بدترین حالت، خود دست اندر کار تروریسم فلستینی و اسلامی علیه اسراییل یهودی هستند.

همه ی رادیو و تلوزیون های دولتی کشورهای سوسیال زده ای همچون جمهوری اسلامی سوئد، سرفن در خدمت اهداف شوم چپ و سوسیالیستی قرار دارند و در عین سانسور کامل دیگر رویدادها و اخبار کشور و جهان، مشغول جهانی سازی از راه جهانی سازی اسلام اهریمنی می باشند.


اسراییل دوست ایران است و مزدوران مانند ناکسانی همچون "امید ناخاله ی دانا"، باید بدانند که این زمستان نیز خواهد گزشت و سیاهی به مانند گزشته بر چهره ی زغال شما خواهد نشست.

اسلام به عنوان ارتجاع سیاه و سوسیالیسم و مارکسیسم به عنوان ارتجاع سرخ، دو سر هیولایی جهانی هستند که نخستین آتش خود را در شورش ۵۷ به دامان ایران زد و یک جهنم جهانی را آغازید. اینک این رییس جمهور بزرگ و شریف آمریکا "دانلد ترامپ" است که پرچمدار مبارزه با جهانی سازی فرقه بازان نظم نوین جهانی است و اوست که میهن پرستی و انسان دوستی را برای بار دیگر با یکدیگر پیوند داده و دست ناکسان مفت خواره ی مردم ستیز سوسیالیست را رو نموده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر