۱۳۹۷ آبان ۲۳, چهارشنبه

مزدور شناسی نوکران ریشو کراواتی رژیم

گروهی از اوباشان مجازی جمهوری اسلامی که در شبکه های اجتماعی مشغول گرد و خاک کردن می باشند و ضمن زدن کراوات و آویزان کردن پشم و شیشه از ماتحت خویش، خود را دمقراط و روش عنفکر جا زده اند، با همه ی سیاست های رژیم همسویی می کنند و در عین حال، لاف مخالفت با رژیم را نیز می زنند.


گهی ترین و آشکار ترین نمونه ی آن، سوسک پیر منفوری در سوئد به نام "امید دانا"ست که افشاگری های بی شماری علیه او انجام گرفته است که می توانید آنها را از اینجا ببینید.

اما او تنها یک نوچه ی کودن است و بدون تحصیلات دانشگاهی و هتا آگاهی به زبان انگل ایسی، لاف ها و ادعاهای بی شماری از خود و هم خوابه اش را نسبت به وضعیت بالای علمی و اقتصادی و نیز شعور و درک اجتماعی و فرهنگی انجام داده که در مجموعه ی این افشاگری ها، خلاف تک تک آن لاف های گزاف اثبات می شوند؛ نکته اینجاست که این کودن بیمار، از سوی کسانی پشتیبانی می شود.

این افراد که خود نیز از نخودی های ولایت فقیه در نقش اوباش فضای مجازی، در اینترنت و شبکه های اجتماعی نقش ایفا می کنند، دارای ویژگی هایی رفتاری هستند که به آسانی می توان آنها را شناسایی کرد.


از جمله ویژگی های همه ی آنان، دشمنی با اسراییل و یهودی ستیزی ایی است که در پس دشمنی با اسراییل آن را پنهان می کنند. از دیگر سو، آنها رنگ و روی غلیظی نسبت به ایران و ایرانی گری دارند و به گونه ای نقش بازی می کنند که مخاطب بدین فکر می افتد که آنان جز مهر ایران، هیچ چیز دیگری در دل ندارند !! در صورتی که واقعیت امر، خلاف آنست. آنها بازی "بازی با احساسات دیگران از راه وررفتن با بن مایه های ملی و میهنی"شان را در دستور کار خود دارند.

این افراد، خود را به شدت هوادار فرهنگ زرتشتی و باستانی ایران جلوه می دهند و در عین حال با یهودیان و اسراییل دشمنی می کنند و این رویه ای است که سال ها پیش از این، برای نخستین بار آن را زیر عنوان "پان ایرانیسم حکومتی" شناسایی و افشا کرده ام.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر