۱۳۹۷ آذر ۱۰, شنبه

و باز هم دروغ بزرگ دیگری از دلقک رسانه امید شریفی باقر خاله

شب گزشته، امید نادان با گزاشتن چند جستار گوناگون و یک فیلم ضبط شده ی کوتاه، مدعی شد شبکه ی آیت الله بی بی سی پارسی زبان، زیر فشار وارده به خاطر گزارشی که وی در سفر سه هفته ی پیشش به شهر ونکوور کانادا، از خیابان محل تجمع معتادان و فاحشه ها تهیه کرده بود، ناچار به تهیه ی گزارش مفصلی از معتادان خیابانی آن شهر و پخش آن شده است !!

امید نادان دلقک، با شوق و ذوق فراوان این گزارش آیت الله بی بی سی را به خاطر تاثیر رسانه ای گزارش خود دانسته و این پیروزی بزرگ !! را به یالان حلقه به گوشان فرقه ی رودست تبریک گفت !!

اما جالب اینجاست که با یک جستجوی ساده، به آسانی می توان به دروغ بزرگ این شیاد دروغگو پی برد، چرا که "امیر پیام" تهیه کننده و مجری آیت الله بی بی سی که این گزارش را برای آن شبکه ی کزایی تهیه کرده است، اطلاعات جالبی را پیرامون گزارشش در حساب توییتر خود به دست داده و از یکی از توییت های وی، کاملن مشخص است که آیت الله بی بی سی دست کم از ماه آگست ۲۰۱۸، در حال تهیه ی گزارش مربوطه بوده است، حال آنکه سفر باقر خاله (شریفی دانا) به کانادا و گزارش بازیش، در پایان ماه اکتبر یعنی حدود سه ماه پس از پایان گزارش آیت الله بی بی سی بوده است !! حال پیدا کنید پرتقال فروش را...


باقر خاله ی نادان، خوب می دانیم که این روزها به خاطر افشاگری های گوناگون و فاش شدن دروغ هایت و رسوایی های پیش آمده، به شدت زیر فشار و به دنبال تسکین خود و هوادارنت هستی، اما دلقک کم مایه، اکنون دیگر عصر سلطان وزوزک نیست و با یک جستجوی ساده در اینترنت و شبکه های مجازی، به آسانی می توان به دروغ های شیادانی چون تو پی برد. باز هم از هول هلیم افتادی توی دیگ رسوایی. آریا اسبه بازی آخر و عاقبت نداره سردار !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر