۱۳۹۷ دی ۴, سه‌شنبه

متلکی بر حاشیه: گفتگوی فرامرز دادرس با کون خوب سوئد

چندی پیش، یکی از مخالفان پرهیاهوی شاهزاده "رضا پهلوی" به نام "فرامرز دادرس" که خود یکی از مصدق الهی ها و هواداران سفت و سخت هزرط "محمد مصدق دله السلطنه" می باشد، با دلقک رسانه "امید دانای باقر خاله" گفتگو کرد.

زرزر ف. بوکی امید دانای باقر خاله با فرامرز دادرس
این گفتگو که از پستوی خانه ی امید باقر خاله و انباری جناب دادرس انجام می گرفت، مخاطبان ملیونی خود را دچار شوک کرد و نتیجه این شد که پس از گوش دادن به مشتی خزعبلات تکراری که همگی از سر عقده بازی فوران کرده بودند، به یک نتیحه ی تکراری برسند و آن اینکه هم جمهوری اسلامی اینقدرها بد نیست که این دو موجود اپوزوسیون نما، نانشان را به نرخ روزش نخورند و نه دودمان ایرانساز پهلوی آنچنان خوب و سرآمد بود که نمکدانش را نشکنند !!

جناب دادرس که پس از نزدیک به یک دهه سخن فرسایی در یوتوب انباری خود، هنوز به اندازه ی "خاله شاهدانه" هم روی کسی اثر نگزاشته، با ناسپاسی هر چه تمام تر عنوان کرده است که وی نانخور ارتش شاهنشاهی نبوده و با وقاحت ویژه ی آخوندی خود را مدیون شاهنشاه آریامهر فرمانده ی کل قوای نیروهای مسلح شاهنشاهی نمی داند.

از این ناسپاسی و حرام لقمگی که نمی شود گزشت، اما می توان سنخ دشمنان شاهزاده رضا پهلوی را شناخت و عیار درستی و نیز تبار وقاحت و دریدگی اخلاقی این دلقک های درنده ی ولایت فقیه را شناخت.

دلقک رسانه امید دانا و مخاطبان ملیونی پس از هشت سال زرزر از پستوی مشتاق آباد
کسی که با تمام توانش پا به رکاب یاوه سرایانی همچون "علی امینی" مصدق الهی و "هشمت رییسی" فدایی خلقی زده و یک دست به همراه دلقک رسانه، همه ی توش و توان زرزر و ورور خود را مصروف به اصطلاح خدشه دار کردن اعتبار شاهزاده رضا پهلوی نموده است، همان فرد ناسپاسی است که نان ارتش شاهنشاهی را خورده و به ولی نعمت و فرمانده ی خود بزرگ ارتشتاران و ولی عهد ایشان، از هیچ چرند و وراجی فروگزاری نکرده است.

مگر اینکه آدمیزاد در این روزگار پر خرج و هزینه، کسش خل و کونش خوب باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز را صرف دری وری گویی و پستو نشینی کند تا چند ویدیوی بی ارزش را آپ کرده باشد. البته این نکته ی مهمی است که این ارازل و اوباش مجازی یا به گفته ی خود پسرک دلقک دانا "ترول ها"، از جایی که سنگش را به سینه می زنند، پول می گیرند و حاشا می کنند؛ وگرنه گربه که راه رضای خدای موهوم موش که نمی گیرد !!

سنخ تلاش های تکراری و احمقانه ی اپوزوسیون جاانداز رژیم که هیچ رسانه ی میهن پرست و راست و درستی هم با آنها گفتگو نمی کند، از سنخ تلاش هایی است که "شهرام همایون" از بیش از یک دهه ی پیش انجام می داده است. تلوزیون داری که باید هر ماه صدها هزار دلار را تنها به عنوان حق پخش ماهواره ای پرداخت کند، سرش را به هر در و دیواری می کوبد تا پول درآورد و جمهوری اسلامی به خوبی از این ضعف این تلوزیون بازان غیر حرفه ای آگاه است و پول تلوزیون شهرام همایون را جمهوری اسلامی پرداخت می کند تا به امثال درب داغانی همچون فرامرز دادرس و حشمت رییسی وقت تلوزیون بدهد. این را می دانیم.


افزون بر این، خوب کون سوئد قصد دارد تا به آمریکا فرار کند و در حاشیه ی امنی که لابی های جمهوری اسلامی تاکنون در لس انجلس پهن کرده اند، با پشتوانه ی رسانه ای او را به عنوان برند قابل قبولی برای مردم درآورند و با این کار برای او یک نوزایی ایجاد کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر