۱۳۹۸ فروردین ۱۸, یکشنبه

وقتی باید کون لقت را کم کم از وسط دست و پا جمع کنی


وال‎استریت ژورنال گزارش داده آمریکا احتمالن سپاه پاسداران را تا دوشنبه در سیاهه ی سازمان ‎های تروریستی قرار خواهد داد.
سه مقام آمریکایی تایید کردند که کاخ سپید تصمیم گرفته تا سپاه پاسداران و یا سپاه قدس را تروریستی اعلام کند. یک مدیر ارشد بانکی در ایران، در گفتگو با کیهان لندن از تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم قرار گرفتن سپاه پاسداران در سیاهه ی سازمان ‎های تروریستی می ‎گوید. اگر قرار گرفتن سپاه در سیاهه ی سازمان‎ های تروریستی، هم زمان با اصلاح سامانه ی بانکی ‎شود، شک نکنیم ارزش ریال سقوط می ‎کند و هم زمان ارزهای خارجی به شدت گران می‎ شوند.
جمهوری اسلامی باید قید اینستکِس را بزند، خدمات سوییفت تنها برای دو بانک دولتی تخصصی به صورت محدود ممکن است. مدیران بانکی از قرار گرفتن در سیاهه ی تحریم ‎ها دهشت دارند، چون بیشتر آنها به خارج از کشور رفت و آمد داشته یا حساب و سرمایه در کشورهای دیگر دارند.
قرار گرفتن سپاه در سیاهه ی سازمان ‎های تروریستی، آسیب دو چندان دارد، چون در آن شرایط اگر بانک با سپاه همکاری کند، آنگاه نه تنها تحریم ‎ها را نقض کرده، بلکه شریک سپاه در فعالیت تروریستی هم خواهد بود.
منبع: کیهان لندن 

شپش "صدیقه ی مشتاق آبادی" هم خوابه ی دلقک رسانه و خود "امید دانا"، دیر هنگامی نیست که آشکارا از سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زرزرهای پشت پستویی خود دفاع می کنند؛ اما باید کم کم کون لق خود را از وسط معرکه جمع کنند.

ایالات متحده، سازمان سپاه جمهوری اسلامی را به عنوان یک سازمان تروریستی
مورد شناسایی قرار می دهد
زود باشد که آمریکا رسمن سپاه پاسداران ولایت فقیه را به عنوان یک گروه تروریستی شناسایی کند. چنانچه این رویداد در روز دوشنبه ی آینده رخ دهد، برخورد آمریکا و نیز جهان، با سازمان تروریستی سپاه پاسداران می بایست دگرگون شود و باید دید که رفتار اتحادیه ی اروپا در پی این اعلام رسمی چه خواهد بود.

امید دانای باقر خاله که با هر دوز و کلکی بوده، سرانجام توانسته و بر اساس ادعای خودش، اقامت پناهندگی سیاسی از سوئد را دریافت کند، همان موجودی است که بارها از این سازمان تروریستی دفاع کرده است.

دلقک رسانه امید دانای باقر خاله، از پشتیبانان تروریسم جمهوری اسلامی و سازمان
تروریستی سپاه

صدیقه مشتاق آبادی زرین کلاه هم خوابه ی امید دانا و پشتیبانی او از سازمان تروریستی سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی
آرش زمانه ی این ته پیاز سوئد نشین، اکنون جزو سرکردگان اصلی باند تروریستی سپاه پاسداران است که آهنگ آن دارد تا با لنگر اندازی نظامی در سوریه ی پسا جنگ، تهدید همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر جنگ با و نبودی اسراییل را جامه ی کردار بپوشاند و بر همه آشکار است که جمهوری توده ای اسلامی که بازوی دست نشانده ی فرقه ی فراماسونری اخوان المسلمین جهانی در ایران از سوی لندن و فاحشه ی بریتانیاست، هم از کمک های روسیه و هم انگل ستان بهره مند است که در این امر، چین و اروپای سوسیالیستی و لیبرال هم به آن یاری می رسانند.

جنگ و نبرد پیدا و پنهان روسیه و انگل ستان با اسراییل و عرعربستان بر سر مالکیت زمین و پیشبرد راهبردهای متفاوت و البته نفت سرشار کشورهای الله فروش عربی، آنها را در وضعیت ویژه ای از برهمکنش دیپلماتیک با یکدیگر قرار داده است که در این میان، نمی بایست دشمنی و کینه ی دیرینه میان این دو کشور علیه اسراییل و عرعربستان را نیز فراموش کرد.

مزدوران رژیم که آیت الله بی بی سی و دیگر نگاهدارندگان اروپاییشان، با همه ی توش و توان رسانه ای و سیاسی و ابزارهای گوناگون دخالت در امور داخلی ایران و لگدمال کردن استقلال ملیمان، تمام قد از رژیمی ضد مردمی و نامشروع دفاع کرده و هتا با وقاحت ویژه ی اسلامی سوسیالیستی، چهل ساله شدن اهریمن اسلامی در ایران اشغالی را به دیکتاتور آن و رییس جمهور منصوبش شادباش گفته اند، امروز در بن بستی از سرافکندگی، هم از دید شخصی و هم از دید ملی و اجتماعی گرفتار شده اند که از یکسو ماجرای رسوایی های جنسی و اخلاقی خودشان را به میان اجتماع کشانده اند و از سوی دیگر، با دفاع همه جانبه از سازمان تروریستی سپاه، برگ نهایی خود را هم سوزانده اند.



به فرض که خر می بودیم و می پذیرفتیم که سپاه برای دفاع از حرمین کس کش شریفین چند استخوان مرده ی عرب در سوریه حضور دارد و به فرض نافهم می بودیم و می پذیرفتیم که این حضور سرفن مستشاری است و قرار نیست ۷ ملیارد دلار هزینه ی جنگی را به ملت فقر زده ی ایران تحمیل کند، اکنون که داعش از بین رفته و سوریه تجزیه نشده، دیگر ماندن این سازمان تروریستی در سوریه، چه معنا و انگیزه ای به جز جنگ طلبی و هزینه کردن از جیب ملت بی اختیار ایران در ستیزه جویی و یهودی ستیزی با اسراییل می تواند داشته باشد ؟

۷ ملیارد دلاری را که جمهوری اسلامی در سوریه و عراق هزینه ی جنگ کرده است تا رژیم خونریز بشار اسد را سر پا نگاه دارد، در حالی از شکم مردم ایران زده شده است که هنوز خسارت های سنگین تجاوز جنگی عراق به ایران پرداخت نشده و ولایت فقیه عمدن از پیگیری این حق ملی شانه خالی کرده است.

علیزاده بسیجی لندن نشین جمهوری اسلامی در حال دفاع از گروهک
تروریستی حزب الله از شاخه های برون مرزی سازمان تروریستی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
آن "علیزاده ی حرامزاده"ی لندن نشین که با پرچم گروهک تروریستی "حزب الله" در وسط لندن ملکه فرتور می انداخت، امروز سوراخ موش می خرد !!

باید به عالی جناب "ترامپ" در شناسایی سپاه پاسداران به عنوان سازمانی تروریستی که هتا در درون کشور هم، همه ی نکبت ها و بدبختی ها و سرکوب ها و شکنجه ها و ایران ستیزی های اسلامی در زیر سر اوست، از صمیم قلب فرخنده باد گفت. دولتی مصمم و با اراده و رییس جمهوری مقتدر و خردمند که تک تک وعده های انتخاباتی خویش، از جمله کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی در صدور تروریسم در منطقه را کاربردی کرده است، دولت و رییس جمهوری است که امروزه داشتن آن آرزوی هر ایرانی میهن پرستی است که ای کاش میهن ما نیز به مانند روزگار فرخنده ی پهلوی، صاحب چنین خردمندان میهن پرستی در سر کشور و مدیریت کلان میهن داشت.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر