۱۳۹۸ خرداد ۲۶, یکشنبه

انفجار سه بمب اسلامی در سوئد ظرف ۲۴ ساعت

انفجار سه بمب اسلامی در سوئد ظرف ۲۴ ساعت
تروریسم اسلامی به مانند هشت پایی آدمخوار، بر جان و روان کشور زیبا و آزاد سوئد افتاده است و با مکیدن خون منابع و دسترنج مردم سختکوش این کشور، به قلدری روزافزون اسلامی خود ابعاد گستاخانه تر و تهاجمی تر داده است. این بار، اسلام ناب محمدی تنها در ظرف ۲۴ ساعت، سه بمب را در مهاجرنشین ترین شهر سوئد یعنی "مالمو" ترکاند تا رحمت کزایی الله مدینه را فراهم آورده باشد !!

یکی از این سه مرکزی که هدف نفرت اسلامی قرار گرفته، یک دیسکوی شبانه بوده است. نخستین یورش تروریستی اما، در ساعت ۲ بامداد در حومه ی شهر "روزنگورد" رخ داد که منطقه ی موسوم به "آنجا نروید" است که به معنی حضور انبوه و پرتلاطم الله پرستان و وجود فضای خفقان آور و غیر سوئدی می باشد.

یک ساعت پس از این بمب گزاری، بمب دوم اسلام اهریمنی در دیسکوی شبانه منفجر می شود تا نفرت اسلام از آزادی و خوشی و شب نشینی را به تصویر کشیده باشد. شهر جنایت اسلامی خیز روزنگورد که در چنبره ی الله پرستان و تبهکاران اسلامی گرفتار شده است، اکنون از این یورش اسلامی در شوک به سر می برد.

تروریست الله پرست که چشم زنده دیدن نامسلمانان را ندارد، به ویژه که آنها
آزاد شدگانی از سیاهچاله ی اسلام اهریمنی باشند
تروریست ها اما در کشتار انسان ها در جریان این سه بمب گزاری کامیاب نشده اند و نتوانسته اند به هدف خود که گرفتن جان انسان های آزاد بوده است، برسند. از اینرو، این شکستی برای هازمان اسلامی سوئد محسوب می شود و ارزیابی می گردد تا تروریسم اسلامی به منظور جبران ناکارایی تروریستی خود، دست به یورش های تروریستی بیشتری علیه شهروندان سوئد بزند.

پلیس تاکنون دو غلاده تروریست الله پرست را دستگیر کرده و این انفجارها را، "انفجارهایی سنگین" خوانده است.

رسانه های جریان اصلی سوئد که البته در دست چپ ها (سوسیالیست ها، سبزها، فمنیست ها و کمونیست ها) می باشند، از پوشش بسیاری از اخبار مرتبط با جنایات و تروریسم اسلامی خودداری کرده اند.

انفجار بمب اسلامی در ماه آپریل امسال، منجر به آسیب جسمانی به دختر ۱۲ ساله ی سوئدی شد که شب هنگام در بستر خود خفته بود.

یک تروریست الله پرست و بی شمار هوادار او که مایل به ریختن خون نامسلمانان
و منتقدان و مخالفان اسلام اهریمنی هستند
انفجار بمب های اسلامی، تنها محدود به مراکز و منطق الله زده و مهاجرنشین سوئد، موسوم به "آنجا نروید" نمی شود. یک بمب دیگر نیز در ماه گزشته، دو ساختمان چند طبقه در شهر "لینشوپینگ" را ویران ساخت که منجر به آسیب جسمانی دیدن ۲۵ شهروند سوئد شد. هدف از این بمب گزاری، ترور سرکرده ی پیشین گروه خلافکار موتور سواران سوئد که یک ایرانی است، بوده است و قصد داشته اند تا با انفجار این بمب، او را که اکنون با گروه مافیایی قاچاق و فروش مواد مخدر زاویه پیدا کرده است، ترور کنند.

منبع سوئدی
منبع انگل ایسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر