۱۳۹۸ خرداد ۲۷, دوشنبه

جمهوری چندم اخوی ؟!

پامنقلی های ولی فقیه، امروز دارند تمبان اسلامی خود را باد می دهند تا ابعاد وجودیشان بیشتر شود، گویا پیش خود فکر کرده اند که باد به سوراخ انداختن، راه و رسم راسولولا در "الترسُ بالرعب" می باشد !!

آنان که در برابر ستمگران کرنش می کنند و آزادیشان را با وهم و دروغ تاخت می زنند،
موجوداتی زبون هستند که هم شایسته ی آزادی را داشته اند و هم نانشان را از دست داده اند 
جمهوری اسلامی که در سیمای مشترک خود با گروهک تروریستی مجاهدین خلق، دو دندان لق جمهوری و اسلامی دارد، در همه ی این چهل سال شکست گزشته، بی دریغ آنچه که به دست خود به عنوان جنگ شهری و شورش های مسلحانه ی خیابانی انجام داده است را جنگ چریکی و آزادی خواهی خوانده و در عین حال، مجاهدین تیپا خورده را مشتی تروریست قلمداد کرده است. تنها خواستم با این اشاره گفته باشم که برای من، تفاوتی میان "عن و گه" وجود ندارد !!

اکنون چلیده های نظارت های استصوابی رژیم اسلامی که از تعفن و لجن زدگی سبزرنگ خود، نام اسهال طلبی حکومتی را در ماتحت اسلام زده ی توده ایشان حمل می کنند، در آیت الله بی بی سی راست کرده اند که "جمهوری سوم" می خواهیم !!

جمهوری چندم اخوی ؟! چگونه است که پس از آن یک ملیون کشته در جنگ هشت ساله، شما مخلصان و چاکران خمینی حرامزاده و دین کف بین اسلام، همچنان زنده و سر و مر و گنده اید و نفستان از جای گرم درمی آید ؟! گویا شهید زنده که می گویند، شما تخم لق های استکبار ننه هرزه ی انگل ایسی هستید ؟! شمایی که با وقاحت ویژه ی آخوندی، روی خون تک تک کشته شدگان جنگ، شیپور و ناقاره زده اید و عمر خود را در خیانت به ایران و همراهی در تداوم سرکوب مردم از سوی رژیم جمهوری اول و دومتان، به آخر رسانیده اید، باید هم دم از جمهوری کزایی سیم بزنید !!

کار این جماعت هرزه که اینگونه به دریدگی و حق به جانبی کشیده است، آنها را از یکسو به مجاهدین خائن خلق هم نزدیک کرده است و پیش خود در پس پرده، بده بستان هایی داشته اند، وگرنه هیچ کس جز سفیهی مزدور و شیاد پیدا نمی شود که در روزگار اینترنت، با وقاحت ویژه ی آخوندیش در آیت الله صدای آمریکا ظاهر شود و به جای "نه اسلام، نه قرآن، جانم فدای ایران"، بنالد که: "هم اسلام، هم قرآن، جانم فدای ایران" !!

حرامزاده های اصلاح طلب حکومتی مشغول سرایش این یاوه هستند که
جمهوری سوم با توجه به پذیرش نظارت استصوابی و شخص دیکتاتور
دوم رژیم اسلامی از سوی آنان، به معنای به راه اندازی یک همه پرسی
درون حکومتی است !!
اسلن جمهوری دوم کی آمد و رفت که ما خبردار نشدیم ؟! نکند پیش خود همان حضور بالماسکه ی تردستان اطلاعاتی "سید محمد خاتمی" حرامزاده باز را دارید جمهوری دوم می خوانید و بی صدا و موذیانه از کنارش رد شده اید که مسلن آن را جا هم انداخته باشید ؟! از این خبرها که نیست !!

جمهوری کلن جزو مخدرات آخوندی است و درد و ورم مصدق الهی و توده مسلکی و چپ بازی، در اوج وقاحت و خیانت در آن وجود دارد.

کار شما تپاله ته مانده های استبداد اسلامی و توده ای تمام شده، کار آن اصولگرایان مقید به مقعد عمام نحس سیزدهم هم به همچنین. شما تجسم مزخرفات قرآنی و تلبیس سیره ی پلید محمدی در روزگار ما و در کشور ما بوده و هستید و همت ملی ماست که شما را با یک سیفون و بدون ایشالا ماشالا، به نزد خمینی حرامزاده و مسعود ایدزی خواهد فرستاد. اینگونه نیست که فکر بکنید طوری بکنید که طوری بشود !!

چون که دیو خمینی حرامزاده وارد ایران شد، همه ی شادی و خوشی و رحمت و برکت و نعمت ها،
جملگی از این کشور رخت بربست و امروز کار مردم به جایی رسیده که آرزوی نان روزانه
را از درگاه همان خدای حرامزاده ی موهوم آسمانی بکنند
از اینها گزشته، مگر که کسی کور باشد و فقر و نیستی و تباهی و فحشا و فساد روزافزون که نه، فزاینده و انفجاری هازمان الله زده ی جمهوری زده ی ناب توده ای ایران کنونی که شما برایشان به ارمغان آورده اید را نبیند. مردمی که گرفتار دو سه لقمه نان روزانه اند !!

این مردم، آزادی می خواهند، اما نان هم می خواهند و شما نه چهل سال پیش می خواستید به مردم آزادی بدهید و نه امروز عرضه دارید نانشان را برآورده سازید. درست به همان بی عرضگی و بی مصرفی خدای حرامزاده ی عربتان !!

خفه هم که نمی شوید. از بام تا شما در این تلوزیون و آن رادیو و آن دخمه نویسی می لولید و ار و گوزتان جهان ایرانی را به اندازه ی هوای تهران آلوده است. جایگاه شما، درست در کنار خلای عمومی گورکاخ خمینی حرامزاده است که هنوز آن را "آغای خمینی" خطاب می کنید که چهل سال تمام است بوی گند مرقد مطهرش، فضای تهران تا قم را پر کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر