۱۳۹۸ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

مشت آهنین سوئد به صورت سرکردگان الله پرست در این کشور

کشور زیبا و مهد دمکراسی و آزادی اروپای شمالی، به تازگی متوجه اوج وخامت اوضاع این کشور علیه آزادی های بنیادین و ارزش های سکولار و دمکراتیک این هازمان شده است و با ضربه شستی آهنین به سرکردگان الله پرستی در این کشور، گامی بزرگ و رو به جلو در پیکار با بنیادگرایی اسلام ناب محمدی برداشته است.

تروریسم اسلامی، دینی برخاسته از بیانبان و با روحیه ای بیابانی است. اگر غیر از
توحش و خونریزی، از اسلام توقع دیگری دارید، خیلی ساده باید گفت که شما احمقید
کشور سوئد که از دهه ی ۴۰ میلادی، به عنوان نخستین کشوری که همجنسگرایی را قانونی اعلام نمود و تمام قد از آزادی های جنسی پشتیبانی کرد، نمی تواند در سرشت و ماهیت خود، برتابنده ی اصول نجس و ضد انسانی اسلامی، یهودی و مسیحی باشد که بر خود روا می دارند تا آزادی زیست و کنش انسان ها را سرفن به خاطر رویکردهای جنسیشان، پایمال کنند و هتا دست به حذف فیزیکی همجنسگرایان بزنند.

این دست پشتیبانی ها از آزادی ها فردی در سطح کلان و اجتماعی، روح قوانین انسان مدارانه ی سوئد را تشکیل می دهد و این تنها بیان یک نمونه از یک دریا آرامش قانونی در این کشور زیباست.

هر باورمند به تروریسم مذهبی، از جمله هر مومن بالله که به قرآن
کزایی و خونبار اسلام، صد در صد آگاه و پایبند است، یک تروریسم
بالقوه است
تنی چند از سرکردگان نفرت پراکن اسلامی که از تویله های اسلامی در خاورمیانه و آفریقا به سوئد خزیده بودند، به تازگی از سوی پلیس امنیت سوئد موسوم به "سپو"، دستگیر و برای همیشه از این کشور اخراج شده اند. این کار مقامات امنیتی سوئد، نقطه ی عطفی در پیکار با تروریست های بالفعل و بالقوه ی اسلامی محسوب می شود و امید می رود با ادامه ی این روند، از رشد فزاینده ی بنیادگرایی اسلامی یا همان تروریسم اسلامی جلوگیری شود.

بایسته است که خشم مردم سوئد در این مورد به راستی اساسی را نیز مد نظر قرار داد که چرا در کشوری که کم ترین میزان مهاجران و الله پرستان نسبت به بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی را در خود دارد، باید دارای بزرگ ترین مرکز مغزشویی اسلامی، موسوم به مسجد، در کشور خود باشد !!

بایسته است روح تحمیلی جمهوری اسلامی به پادشاهی سوئد، از راه زدودن آثار اسلام و تپاله های پیروی این دین خونریز حنفی، از هازمان و کشور سوئد رخت بربندد.
"ابو رعد" عمام جماعت تویله ی اسلامی مسجد "الرشیدین" در شهر یوله که از سوی
پلیس امنیتی سوئد، از این کشور اخراج شده است. ایدون باد...
منبع فرتور: استکهلمیان
به نوشته ی روزنامه ی "افتون بلادت" و به نقل از پلیس امنیتی، بازداشت شدگان به خاطر بالا بردن خطر یورش های تروریستی اسلامی، تهدیدی برای امنیت ملی هستند و باید از سوئد اخراج شوند. یکی از آنها ۳۸ ساله و ساکن شهر "یِولِه" و دیگری یک نر ۵۲ ساله ساکن شهر "وستروس" است. سپو، هفته ی گزشته اعلام کرده بود که اسلا م گرایی به صورت نگران کننده ای در سوئد، در حال گسترش از "صدها غلاده" به "هزاران غلاده" است و تنها راه حل آن را نیز، بیرون انداختن الله پرستان از کشور خوانده بود. سیاستی که از پشتیبانی قوی ایی در نزد افکار همگانی مردم این کشور برخوردار است. در شبکه های اجتماعی، پشتیبانی گسترده ای از اقدامات سپو علیه الله پرستانی که اینک در انتظار اخراج از سوئد در بازداشت به سر می برند، به نمایش گزاشته شده است.
استکهلمیان 
چین که کشوری کمونیستی بر اساس اندیشه های "مائو تسه یانگ" است، در پیکار با اهریمن اسلام هیچ مانع و توجیه و بهانه ای را نمی پذیرد و تاکنون در ویران کردن بیش از هزار مرکز مغزشویی اسلامی، بسیار کامیاب بوده است. این درست است که مراکز فساد اسلامی نمی بایست اساسن در هیچ جامعه ای جایگیر شده و ریشه دوانند و مقامات چینی به خوبی به چنین موردی پی برده اند.

"رعد آل دوهان"، نر توله ی تروریست ابو رعد که وی نیز به جرم بالا بردن
خطر امنیتی در راستای تروریسم اسلامی، از سوئد اخراج شده است. ایدون باد...
منبع فرتور: استکهلمیان
سوئد نیز بایست همین رویه ی چین در برابر اسلام اهریمنی را در پیش بگیرد و ضمن پشتیبانی از آزادی های کزایی دینی و مسلکی، مراکز مغزشویی اسلامی که به ناچار، در طبیعت و بنیان و سرشت خود، مردم ستیز، دیگر ستیز و خونریز می باشند را از میان ببرد. اصول مندرج در تازی نامه، آشکارا علیه جان و مال و امنیت مردم نامسلمان از جمله خداناباوران، یهودیان و مسیحیان، احکام الهی را از فراز هفت آسمان صادر می کند.

الله مدینه در سوئد حکم نمی راند و قدرت مردمی این کشور دمکراتیک، به خوبی این ارزش مداری سوئدی را به دیو اسلام فهمانده است.

تروریست الله پرست "حسین الجبیری"، عمام جماعت مرکز مغزشویی اسلامی در اومئو
منبع فرتور: استکهلمیان
از آنجا که اسلام نجس محمدی، تنها زبان زور و قدرت را متوجه می شود، روند دمکراتیک حذف مرض و سرطان اسلام از هازمان سوئد، می بایست با اراده ی قدرت و از سوی مفامات قانونی این کشور، علیه اسلام اهریمنی به کار گرفته شود و این تفسیر به جایی از برخورد اخیر مقامات امنیتی سوئد با سرکردگان تروریست اسلام خونخوار می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر