۱۳۹۸ خرداد ۲۹, چهارشنبه

روزگار زرین ایران عزیز هنوز آغاز نشده است


بر این باوریم که دوران ایرانساز خاندان ایرانمهر و میهن پرست پهلوی، دوران طلایی یا به عبارت پارسی، روزگار زرین ایران عزیز بوده است. این گفته درست است، اما شایان کمال نیست.

این درست است که پهلوی به مانند برگ درخشانی در تاریخ پر فراز و نشیب میهنمان درخشید و ایران را از صدها سال خفت و ذلت رهایی بخشید و به نزدیکی های آغاز راه دروازه های تمدن بزرگ رسانید، اما این نیز درست است که ما هرگز و به خاطر یورش جهانی به رهبری انگل ستان، نتوانستیم آغاز راه رسیدن به آن دروازه های درخشان تمدن انسانی را بپیماییم و با شبیخونی ویرانگر، هر آنچه که کاشته بودیم یکسره نابود شد.

اما ایران عزیز همچون سیمرغ، باری دیگر از خاکستر خود برخواهد خواست و این نوزایی بزرگ ایرانیان در مسیر پیشرفت و فرگشت همه جانبه خواهد بود.


این پیمانی است که بر سر ایران و تمامیت هر آنچه که هست، چه آباد و چه ویران، ایستاده ام و جز این از میهن پرستان و آنان که به راستی دلشان رنگ آبی میهن دارد، توقعی نمی رود. روزگاری که ایران آهنگ رفتن از این منجلاب اسلامی توده ای کند، روزی است که دیگر هیچ کس را توان جلوگیریش نتواند بود و این ایمان در من چون شعله ای سوزان و فروزان، به من قدرت جنبش و سخن می دهد.

ایرانی که روزگاری از چنگال دژخیم اسلامی تحویل خواهیم گرفت، البته ایرانی ویران خواهد بود و این درد و سوگ ماست. ایرانی که خواهیم ساخت، ایرانی نه برای همه ی ایرانیان و نه برای همه ی مردم رنج دیده و جنگ زده ی خاورمیانه، که قلب انسانیت زمین و پاییتخت مهرورز جهان خواهد بود.

به امید آن روز است که جوجگان نشسته در آشیان، نه خوف اسلام اهریمنی دارند و نه سودای دروغ های نخ نمای چپ را. نه از گله و رمه های مصدق الله بی شرف انگل ایسی صفت هستند و نه میراث خوار تردستی های انگل ستان و روسیه.


آن روز مبادا که من و دیگران، به جرم دوری و خیانت به میهن، سیاهی زمستان بر روهایشان نشسته باشد. زیرا ایران سخن من و سوگند منست و هر آنچه که در این جهان بر آن بایسته و سوگیرم، همه از برای ایران است که نامش مانترای وجودم است. ایران، آن سرزمین دلیرانی است که تاریخ و فرهنگ و افسانه و استوره را معنا می کند و بی او نه آغازی بود و انجامی است. به نام ایران، جمهوری اسلامی را پایان خواهیم داد و روزگار زرین ایران نوین را به یادمان کوروش بزرگ و رضا شاه بزرگ آغاز خواهیم کرد.

ایدون باد...

۱ نظر:

  1. درود برشما جناب افشار ومهرزیبا وباشکوهتان به ایران وایرانی ،گرچه دیر شمارا یافته ام ولی ازپیونبیشترتان شادمان می شوم. دکترسهراب اعظم زنگنه قائممقام بیرکل حزب پان ایرانیست ومتخصص قلب.مانا وشادزی

    پاسخحذف