۱۴۰۲ آبان ۲۷, شنبه

سوته پلان ۲۰۲۳

  آمیزش و‌ پرورش وزارت اسلام به التماس از مادران مجاهد و پدران جان برافکن افتاد و طی بخشنامه ای انقلابی، از آحاد ایران نشین ایلات توابع تهران بزرگ شهرستان ها خواست تا پسران خود را مانند انسان تربیت کنند.

در این بخشنامه که به مناسب هزار و چندمین تولد دوباره ی مهدی عج پسر ابو الحسن خان عس گری منتشر شده، هیئت وزیران دولت اوهوم مقرر کرده که علت بزهکاری بزرگسالان، تلقیح روش صحیح اسلامی در وضعیت کودکی به نوباوگان آینده ساز است، فلذا مراتب امر را در اسرع وقت به فوریت تشخیص مصالح نظام جهت تجویز کتک برای درمان پسران، ارسال کرده است.

هزرط آلت الله العظی الخامنه ای نیز، طبق مسئولیت راهبردی ایشان در خصوص اعمال حد اکثری جذابیت جبهه های دائمی جق علیه باطل، که مسئولیت همیشگی یک مسلمان است، ضمن تف طیز حکم مسئولیت، جناب آقای حاج سید ابو عنتر الاسلام لاشه وردی را به ریاست کل تیر و ترکمون سازمان آمیزش و پرورش منصوب کرده و از خدای خود برای خدای ایشان طلب مغفرت و آمرزش نموده است.

لا اله لا الا و المفکورین علی الدار و سیدنا مرتزا ابن سعید المرتضوی.

به گفته ی کارشناسان و کار چاق کنان شریف امریه خانه ی وزارت، آمار وحشتناک بزهکاری علیه زنان، سرکوب سازمان یافته ی کودکان در شهرستان ها و دلنگرانی مسئولان مرکز از سرنوشت رو به رشد فرهنگ غربی در کشور، علت دستور چنین حکمی است. بر طبق این دستور حکومتی که تویله ی شورای اسلامی نیز به آن رای مثبت داده، زین پس دختران هنگامی می توانند نقش زنانگی خود را ایفا کنند که قصد زاییدن بچه یا همبستری با شوهر خود را داشته باشند، فلذا جامعه ی نسوان از این حیث استثنا محسوب شده و مشغول هیچ حقی جز زنانگی نمی شود! بدیهی است که زنان در دیگر حقوق خویش، حقی نظیر مردان خواهند داشت تا با اجرای هم زمان احکام قرآن درباره ی طبقه ی نسوان، ایشان نیز حقوق برابری با مردان داشته باشند.

هزرات اعظام هزرط آلت الله باباکرمی اصل فرد و هزرط آلت الله محسنی برادر خانوم آله والده ی حاج مستفا نیز، این حرکت انقلابی ملت ایران را به هزرط جقی الله و جانشین برجسته ی ایشان هزرط آلت الله خامنه ای تبریک گفتند.

سردبیر نشریه ی سازمان متحد امروز نیز، در صحن علنی شورای وابستگان به امنیت ملل که زیر نظر پنتاگون بین القاره ای اداره می شود، حرکت ایران اسلامی به اوج قلک های برابری و عزت را تبریک‌ گفته و خواستار همکاری جوامع سومالی و افغانستان با طرح "روسری برای زنان، تو سری برای همه" بر اساس الگوی ایران شده است.

فاذغالة الموسا و بزغالة الایسا و فیرجعون فیکم و فی الله و هذا المشتق التقاصیر موحمد

وزارت کل امور فرهنگ و ارشاد وزارت اطلاعات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر