۱۴۰۲ آبان ۲۷, شنبه

دین ضلالت

 دین ضلالت


با تکرار نوین سرگزشت کینه ها و عقده ها، توکل مسلمانانی که بر تسلیحات و پول و مواد مخدر است، سبب استکبار آنان در برابر حقیقت شده و با سپر کردن مردم خود بدبخت کن فلستینی در غزه، آمار کشته های غیر نظامی جنگ ضد تروریسم اسراییل را بالا برده اند. تروریست های حماس نمی بایست در زیر بیمارستان ها و دیگر ساختارهای شهری، ستاد نظامی و انبار مهمات ایجاد می کردند.


حماس حق نداشت با سیمان و لوله های آبی که اسراییل اجازه ی ورودشان به غزه را داده و به منظور شهرسازی و عمران و آبادی بوده است، نقب های زیر زمینی مخفی ایجاد کند و از لوله ها چ، تنه ی موشک بسازد.


تاکنون نزدیک به ۵۰۰ موشک از بیش از ۵ هزار موشک شلیک شده به اسراییل، در خود غزه فرود آمده و واپسین شاهکار تروریست های حماس، زدن بیمارستان خودشان بوده است، که بر خلاف هوچی گری های رسانه های چپ اسلامی و چپ مارکسیستی جهان، آمار کشته شدگان نه ۵۰۰ نفر، که ۵۰ تن بوده است.


اسراییل حق دارد از خود دفاع کند. خواستار برچیده شدن کامل گروهک تروریستی ۴۶.۲۲۹ نفره ی حماس و مابقی زباله های جهاد اسلامی در غزه هستم. از مردم غزه می خواهم تا خود را از تروریست های مسلح جدا کنند و به بخش جنوبی غزه و نوار مرزی رفه بروند تا خدمات درمانی و اسکان و خوراک و آب دریافت کنند. به اسراییل پیشنهاد می دهم در صورت یورش غلاده گشاده های حزب الله، مقر اصلی آنان را با موشک اتمی کوچک مورد حمله ی انتقامی قرار دهد و چنانچه جمهوری اسلامی به سوی اسراییل موشک پراکنی کرد، ستادهای اصلی گروهک تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با موشک های اتمی کوچک مورد حمله قرار دهد و هیابان پاستور به ویرانه ی جاودان تبدیل سازد.


از مردم ایران می خواهم تا در صورت بروز جنگ، علیه تمامیت اصل ولایت فقیه و رژیم نکبت و دست نشانده ی جمهوری اسلامی، قیام نهایی را انجام دهند و هر آن که از رژیم اسلامی مسلح است را به درک بفرستند. از ارتش ایران می خواهم تا با پشتیبانی از مردم در راه آزادی و نجات از جنون توحش رژیم، خیانت خود به قانون اساسی، پادشاه مشروطه، نخست وزیر وقت و مردم قانونمدار ۵۷ را، جبران نماید.


هشدار به مردم: اینکه غزه در واقع دو شهر رو زمینی و زیر زمینی است، بیانگر آن است که جمهوری اسلامی در عین غفلت و بی خبری مردم، در هزاران کوه و زیر شهرها، شهرهای عظیم زیرزمینی ایجاد کرده است که از دیده ی مردم پنهانند. ظرفیت این شهرها، به اندازه ای است که در صورت تلف شدن مردم، بتواند تا خوراک و مهمات مزدوران رژیم را تدارک ببیند. از کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، می خواهم تا مکانی امن را در حاشیه ی شهر برای خود، با امکانات کافی برای مدت دست کم یک ماه، تدارک ببینند.












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر