۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۱, شنبه

شیوه ی خرید آثار

خواننده ی گرامی

پیش از خرید هر یک از آثارم، چند نکته را باید برای شما توضیح دهم:
- هر کتاب تنها در قالب پی دی اف عرضه می شود و هر نسک آن سرفن برای استفاده ی شخصی خریدار است و قابلیت چاپ یا رونوشت گیری ندارد.

- در صورت تصمیم به خرید، مبلغ درخواستی را به حساب من در پی پل برای خرید از برون مرز واریز کنید و سپس با من تماس گرفته و مشخصات واریزی شامل نام، بهای پرداختی، کمیت و نوع اثری که خواهان آن هستید را برایم بفرستید؛ من به همان نشانی که با من تماس می گیرید، برای شما نسک پی دی اف را خواهم فرستاد. در بخش "موضوع"، قید فرمایید: "خرید کردم".

- هر اثر دارای گزرواژه ی ویژه ی خود می باشد و چون هر یک از آثار امضای دیجیتالی شده اند، حق کپی رایت قابلیت رهگیری دارد.

- در صورت خرید از برون مرز، اطلاعات پرداخت وجه شامل نام، نشانی و دیگر موارد مربوط به حریم خصوصی شما در پی پل به من نشان داده نمی شود و من سرفن اطلاعات پرداخت و زمان و میزان مبلغ پرداختی را دریافت خواهم کرد.

- توجه داشته باشد که برای پرداخت، نیاز به داشتن یک حساب رایگان پی پل دارید که به شما هم امکان پرداخت از حساب پی پل خودتان به حساب مرا می دهد و یا پس از فشردن گزینه ی اکنون خرید (Buy Now) بر روی تارنما، مستقیمن از راه کارت های بانکی (Master, Visa) از راه درگاه پرداختی که پی پل آماده می کند و بدون داشتن حساب رایگان در پی پل، می توانید بها را پرداخت نمایید.

- برای خرید از ایران بهای کتاب ها به ریال آمده است و به قرار زیر هستند:
۱. اعتراض: ۸۷.۰۰۰ ریال
۲. بزرگ ترین راز:  ۴۸۰.۰۰۰ ریال
۳. بچه های زادبوم: ۵۲۰.۰۰۰ ریال
۴. و حقیقت تو را آزاد خواهد کرد: ۵۰۰.۰۰۰ ریال
۵. که ماه را ساخت: ۴۲۰.۰۰۰ ریال
۶. مرگ آویژ: ۳۸۰.۰۰۰ ریال
۷. زالوهای انقلاب اسلامی به روایت اسناد: ۳۰۰.۰۰۰ ریال
۸. قرآن سرخ (زبان انگل ایسی): ۲۰۰​.۰۰۰ ریال


توجه:

جهت تهیه ی آثار از ایران، می توانید بهای کتاب ها را به بنیاد حمایت از کودکان سرطانی (محک) واریز کرده و رسید پرداختی را به همراه کتاب هایی که درخواست می کنید، از راه فرم تماس در ستون سمت راست وبلاگ اطلاع دهید تا کتاب (ها) برای شما فرستاده شوند.


از وقتی که گزاردید و نیک اندیشی شما، خرسند و سپاسگزارم
دا/۸

۶ نظر:

  1. درود

    من از سایتتون هزینه کتاب بچه های ماتریکس رو پرداخت کردم. اما هیچی به ایمیل من نیومد! میخواستم بدونم این طبیعی هست و 30 تیر به صورت خودکار کتاب برام فرستاده میشه؟

    E-Mail: Mehrdad.Rainbow@yahoo.com

    با تشکر.

    پاسخحذف
  2. درود بر شما مهرداد جان

    بله من برای شما در نامه ای که به رایانامه ی تان فرستادم توضیح دادم که این کتاب مراحل پایانی ویرایش را می گزراند و برای شما به زودی فرستاده می شود؛ همچنین دو روز پیش برای شما کتاب بزرگ ترین راز را نیز فرستادم؛

    پاینده باشید

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      خواهشمندم از بخش "تماس با من" در ستون سمت راست تماس بگیرید یا اینکه نشانی رایانامه ی خودتان را در همینجا قید بفرمایید.

      با سپاس

      حذف
  4. من کتاب که ماه را ساخت رو می خوام تهیه کنم، اینکه زمان گذشته هزینه تغییر نکرده، ممنون میشم راهنمایی کنید برای تهیه ترجمه کتاب

    پاسخحذف