۱۳۹۵ تیر ۱۱, جمعه

سرطان مرض نیست، تجارت است

طبیعی زندگی کنید تا اصیل باشید

استاد نانديتا داوسون از دانشگاه كمبريج:
واژه ای به نام سرطان دروغ است.

از همه شما عاجزانه خواهش می کنم این جستار را بدون استثنا بخوانید. درمان سرطان را به ما اشتباه اطلاع داده اند. شاید باورتان نشود، اما سرطان یک بیماری نیست یک تجارت است. سرطان آنقدر شیوع پیدا کرده که پیر و جوان و کودک و همه را مبتلا کرده است . انتشار این جستار شگفت انگیز، خیلی از "دست های پنهان گردانندگان جهان" را آشکار و آنان را عصبانی می کند.


آیا می دانید که کتاب "جهان بدون سرطان" (World Without Cancer) هنوز ی اجازه ترجمه به خیلی از زبان ها را پیدا نکرده است ؟

این را بدانید که بیماری ایی به نام سرطان وجود ندارد. سرطان تنها عبارت است از کمبود ویتامین ب ۱۷. از شیمی درمانی, جراحی و یا خوردن داروهای با عوارض سنگین خوداری کنید. به یاد آورید که چرا در زمان های گزشته شمار بسیار فراوانی از دریانوردان به نام بیماری "اسکوربیت" جان خود را از دست دادند. "اسکوربیت" به اصطلاح بیماری ایی بود که جان انسان های بیشماری را گرفت و شمار اندکی از این راه درآمدهای هنگفتی به دست آوردند.

سپس کشف شد که اسکوربیت تنها کمبود ویتامین ث بود، یعنی اینکه یک بیماری نبود.

سرطان هم همین طور است !!

جهان استعمار و دشمنان بشریت، صنعت سرطان را ایجاد کرده اند و آنرا تبدیل به یک تجارت نموده اند. از سرطان درآمدهای ملیارد ملیارد ملیاردی کسب می کنند. این موضوع بسیار مفصل و ژرف است, تاریخچه ی پیدایش صنعت سرطان ازجنگ جهانی دوم به پس رونق گرفت؛ در پشت پرده چه اتفاقاتی رخ داده است ؟

پس برای رویارویی (مقابله) با سرطان این همه طول وتفصیل ومخارج هنگفت لازم نیست تا جیب استعمارگران را پر کنید، تنها پیشگیری ودرمان با راهکارهای زیر به آسانی حاصل می شود:

هر روز تنها ۱۵ تا ۲۰ عدد خوردن هسته ی زرد آلو کافیست. اگر سرطان دارید، نسخت تلاش کنید تا بفهمید که سرطان چیست. نترسید! نخست بررسی کنید؛ تکرار می کنیم... آیا امروزه کسی از بیماری به نام اسکوربیت می میرد ؟ نه، چون درمان می شود. سرطان چه ؟

سرطان را به صورت یک صنعت در آورده اند. در حالی که راه درمانش خیلی وقت پیش پیدا شده بود: "کمبود ویتامین ب ۱۷"، تنها همین.

🔻جوانه ی گندم بخورید.
جوانه ی گندم داروی اعجاب آور ضد سرطان است.
جوانه ی گندم منبع غنی اکسیژن مایع و دربردارنده ی قوی ترین ماده ی ضد سرطان طبیعت به نام "LEATRIL" می باشد که این ماده در "هسته ی سیب" نیز موجود است. سیب را با پوست و دانه اش بخورید.



صنعت دارویی آمریکا آغاز به اجرای قانون منع تولید "LEATRIL" نموده، ولی این دارو در مکزیک تولید و فروخته می شود و به صورت قاچاق وارد آمریکا می گردد . مانر در کتابی به نام "مرگ سرطان"، موفقیت درمان با "LEATRIL" را بالای ۹۰% بیان کرده است.

✅ اگر خواندید، انباز کنید (اشتراک گزاری) تا دیگران نیز آگاه شوند.

منابع طبیعی آميگدالين یا ویتامین ب ۱۷:

- هسته يا دانه ی ميوه جات: بيشترين غلظت ويتامين ب ۱۷ در طبيعت را شامل می شود كه شامل هسته ی سيب، زرد آلو، هلو، گلابی، آلو و آلو بخارا است.

- غلات لوبياها: شامل باقلا، جوانه ی عدس، ليما و نخود فرنگی.

- مغزها: بادام تلخ (غنی ترين منبع ب ۱۷ در طبيعت‌) و بادام هندی.

- توت‌ ها: تقريبن همه توت‌ ها مانند توت سياه، قره‌ قات، تمشک و توت فرنگی.

- دانه‌ ها: كنجد و بزر كتان.

- بلغور جو دو سر، جو، برنج قهوه ای، بلغور گندم سياه، بذر كتان، ارزن و چاودار.

اين ويتامين در غلات و هسته زرد آلو، مخمر آبجو، شلتوک برنج و كدو هلوایی يافت می شود.

مهربانی هيچ هـزينه ای ندارد. 

خانم رجایی: خوردن مایع ظرف شویی و دست شویی عامل اصلی سرطان است !!
پس خوردن آن ممنوع است.

هتمن می گویید ما که نمی خوریم !!

شما روزانه چندین بار دست هایتان را با مایع دست شویی و ظرف ها را با مایع ظرفشویی می شویید. مایع جذب می شود و با شستشو از ظرف جدا نمی شود و موقع پخت یا خوردن خوراک، چون گرم است از ظرف جدا و به غذا می چسبد و این مایع ظرف شویی را با خوراک میل می کنیم !!

اگر چند صد بار هم ظرف ها را آب بکشید فایده ای ندارد.

و اما راه حل:
نصف مایع ظرف شویی و دست شویی را درون ظرف دیگری می ریزید و به جای آن سرکه می ریزید. به همین سادگی.

عامل سرطان خون را نخورید و خانواده ی خود را هم از این خطر نگاه دارید.

ضمنن از شستشوی سبزیجات با چند چکه مایع ظرف شویی هم جدا اجتناب کنید چون اگر صد بار هم آب بکشید، درون بافت سبزی هاست و جدا نمی شود.

به جای آن با نمک خیسانده و سپس آب بکشید. برای تازه ماندن هم سرکه به آن بیفزایید.

"این متن را برای کسانی که برایتان عزیز هستند بفرستید"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر