۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

دودمان شاهنشاهی بریتانیا شام را گوشت انسان سرو کردند

رویه ی پرورش انسان ها همانگونه که انسان های گوشت خوار دیگر جانداران را برای گوشتشان پرورش می دهند، امری است که نه در میان توده های مردم که در میان اشراف و ثروتمندان جهان به ویژه اروپا و آمریکا و هر جا که نژاد خزنده ی انسان نما رفته باشد، وجود دارد و به زودی به دنبال قانونی کردن کشتار و خوراک گوشت انسان به بهانه ی "مصارف پزشکی" هستند.

نقاشی صحنه ی اعدام چارلز یکم در ۱۶۴۹ مردم را نشان می دهد که به سوی او خروش می برند تا خون
شاه مرده را با دستمال پاک کنند چرا که تصور می کردند خواص درمانگری دارد.

اخیرن در تاریخ مارچ ۲۰۱۶، مجله ی خبری اینترنتی "نامه روی خط" (Mail Online)، اخباری را روی تارنمای خود گزاشته است که پرده از تهیه ی خوراک گوشت انسان برای دودمان شاهنشاهی بریتانیا می دهد، امری که امروزه به شکلی پنهان همچنان انجام می شود اما خبر این رسوایی انسان کشی مربوط به ۳۰۰ سال پیش است. بر اساس گفته های پزشک ساگ (Sugg) در کتاب "آدم خواری پزشکی" (Medicinal Cannibalism)، هر دوی ملکه مری دوم و امویش شاه چارلز دوم، به ترتیب در سال های ۱۶۹۸ و ۱۶۸۵، در بستر مرگشان جمجمه های انسان گزاشته بودند.

این در حالی بود که خاندان شاهنشاهی خزنده ی بریتانیا، آدم خواری های مربوط به بربرها را محکوم می کردند، اما خود نه تنها گوشت انسان را، بلکه خون، چربی و هتا استخوان انسان را به عنوان خوراک مصرف می کردند (هنوز هم به همینگونه است).

موجودات انسان نما و اشرافی دیگری که در کنار چارلز از گوشت انسان استفاده می کردند، می توان از موجودات زیر نام برد که مصرف کنندگان برجسته ی گوشت انسان بودند:
"فرانسیس یکم، جراح الیزابت یکم به نام جان بنیستر، الیزابت گری، کونتس کنت، رابرت بویل !!، تامس ویلیس، ویلیام سوم و ملکه مری".

خوردن گوشت انسان به بهانه های پزشکی در دوران انقلاب اجتماعی و علمی بریتانیای امروزی از همیشه بیشتر وجود داشته است و در سده ی هژدهم میلادی، یکی از بزرگ ترین واردات از ایرلند به انگل ستان، همانا جمجمه ی انسان بوده است. هنوز هم قاچاق انسان و قاچاق اعضای انسان در قالب صدها هزاران نفری در سال انجام می گیرد ولی کوچک ترین صدایی از موساد، سیا، واواک، ک گ ب، MI6، NSA و هر بنگاه جاسوسی و اطلاعاتی دیگری درنمی آید، گویی اسلن چنین چیزهایی نه وجود دارند و نه در این مقیاس دهشتناک انجام می گیرند و نه مهم است که مردم بدانند !!


سکوت همه جانبه ی رسانه ها و بنگاه های اطلاعاتی رژیم های سیاسی جهان، فرد را به این نکته متوجه می سازد که در این مورد یک ساخت و پاخت پنهانی و جهان شمول میان حکومت ها و سازمان های اطلاعاتی وجود دارد؛ و از آنجا که قاچاق و ربایش انسان و اعضای تنش در چنین مقیاس های بسیار بزرگی، کار حاج کریم و عباس خلاف قاچاقپی نیست، پس تنها یک گزاره می ماند و آن هم مافیای قاچاق انسان و اعضای تن انسان است که در این سکوت خفه کننده ی جهانی، باید دست پنهانشان را در دستان بنگاه های اطلاعاتی ضد مردمی رژیم ها دانست.

روند خوردن گوشت انسان در غرب آغاز شده است و پیش از آن در چین علنی شده بود. تا دهه های آینده شاهد چیزهای بسیار اسف بارتری نسبت به کرامت انسان هستیم. انسانی که با بی تفاوتی خود، نه به حقوق بشر کزایی رسید و نه هویت انسانیتش را توانست نگاه دارد.

این جستار سرفن برای آشنایی آویژه مندان با این موضوع بود و ترجمه ای تمام و کامل از متن جستار آن خبرگزاری نیست و بخش هایی نیز از خودم بدان افزوده شده است. برای مطالعه ی متن کامل به انگل ایسی، روی منبع فشار دهید.

منبع

دا/۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر