۱۳۹۶ مهر ۱۷, دوشنبه

هستند مومنان خداباور آمریکایی که درباره ی خدانباوران این چنین می اندیشند...

متن زیر ترجمه ای است از یک بریده ی روزنامه ی چاپ ایالات متحده؛ در این جستار، مومنان کزایی شومبول ایسا، خواستار انجام همان غلط های زیادی ایی هستند که برادران مومن کزایی یهودی و الله پرستشان در سرتاسر جهان یا انجام می دهند یا آنها هم آرزویش را دارند:

وقت آن است که خداناباوران را در آمریکا سر جای خود بنشانیم. بیشتر آمریکایی ها عاشق اینند که ببینند بی خدایان از آمریکا بیرون انداخته می شوند. اگر به خدا اعتقاد ندارید، از این کشور بروید. ایالات متحده بر اساس آزادی دین، بیان و... بنا نهاده شده که به این معنی است که شما می تواند هر جور که می خواهید به خدا اعتقاد داشته باشید (باپتیست، کاتولیک، متودیست و...) اما باید اعتقاد داشته باشید !!

من فکر نمی کنم معنی آزادی دین، نداشتن دین باشد. هتا روی پول ما نوشته شده: "ما به خدا اتکا داریم"؛ پس با همه ی بی خدایان در آمریکا هستیم: "از کشور ما بروید بیرون".

بی خدایان با خارج ساختن "دعا کردن از مدارس و توانایی تمرین چیزی که تنها می توان از آن با عنوان شیطانی یاد کرد"، باعث امضحلال این ملت بزرگ شده اند. برایم مهم نیست اگر آنها هیچ وقت مرتکب جرمی نشده باشند، دلیل این که جرایم این قدر شایعند، بی خدایان هستند.

آلیس شانون


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر