۱۳۹۶ دی ۲۱, پنجشنبه

افشای فیش حقوقی چند آخوند مفت خواره

کشور ما در حالی با سیه روزی و فقر تحمیلی از سوی رژیم دست به گریبان است و در حالی ده ها ملیون ایرانی زحمتکش زیر خط فقر روزگار می گزرانند که آخوندهای انگل و مفت خواره، به همراه برادران دینی سپاهی و بسیجی خود و چندین سرمایه دار حکومتی دیگر، صاحب همه ی منابع ثروت این کشور شده اند و مشغول چپاول ثروت های ملی ما هستند.

جوانان ایران از بیکاری، نابسامانی اخلاقی، اجتماعی، جنسی و... رنج می برند و برای همین حقوق پایمال شده است که علیه رژیم سرکوبگر و ویرانگر ولایت فقیه به پا خاسته اند.

به تازگی سندی افشا شده است که حقوق پرداختی به چند آخوند پیش نماز نماز جماعت اسلامی را نشان می دهد. این آخوندهای دین فروش، به بهانه ی خدای موهومی که در آسمان ها و در عرش است و در عین حال از رگ گردن به همه ی مان نزدیک تر !!، ملیون ها تومان بابت "زدن نماز به کمرشان" از رژیم آخوندی پول می گیرند. با توجه به اینکه یک الله پرست مفت خواره روزانه ۱۷ رکعت نماز عربی به کمرش می زند، پس هر رکعتی که این دین فروشان انجام داده اند را در یک ماه حساب کنید !!


اینان با پول های مفتی که از جیب ملت ایران می زنند، می خورند و می چرند و بر ما حکومت می کنند، دست پروردگانی تربیت کرده اند که به هنگام نیازشان، آنان را چون گرگ هایی درنده با جان هم میهنان معترض ما می اندازند تا آنها را سرکوب کرده و کشتار کنند. یادمان است که با ما چه کرده اید و هرگز فراموش نمی کنیم و حقوق پایمال شده ی مان را روزگاری نه چندان دور از حلقومتان بیرون خواهیم کشید و به کوچک و بزرگ شما رحم نخواهیم کرد.


یادی باید کرد از شهدای قیام دی ماه امسال که با جان خویش پا به عرصه ی پیکار با جمهوری اسلامی برخاستند و خون خود را در راه آزادی ایران به آینده ی ایران آزاد و آباد و دادگر پیشکش کردند و با آرزوی احقاق خود ما بود که این چنین دلاورانه در برابر مزدوران تا دندان مسلح ولایت فقیه ایستاند و فریاد سرنگونی رژیم را سردادند:

سالار مبارکی دانشجوی حسابداری دانشگاە رشت، ۱۳ اُم دی‌ ماه تاز سوینیروهای امنیتی رژیم بازداشت شده و خبری از او در دست نیست

توران مھربان دانشجوی دانشگاە نازلوی ارومیە کە در جریان تظاھرات بازداشت و بە دوقوزپلە منتقل شدە، زیر شکنجە
قرار گرفتە تا بە دروغ اعتراف کند کە وابستە بە جریان ھای سیاسی است.
بە رغم گزاشتن سند به عنوان وثیقه، تاکنون با آزادی توران مهربان موافقت نشدە و مزدوران اطلاعات رژیم،
آزادی وی را منوط بە اعتراف بە وابستگی بە یکی از گروه های برانداز ضد رژیم دانستە اند.

و من از این بی دردهای مرفه و این انگل های بی تفاوت به ظاهر انسان، متنفرم:


همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر