۱۳۹۶ دی ۱۲, سه‌شنبه

رژیم قصد دارد موسوی و کروبی را آزاد کند تا جنبش براندازانه ی مردم را منحرف کند

رژیم قصد دارد برای انحراف جنبش، سید موسوی را آزاد و با دار و دسته ی خود به خیابان بفرستد تا با فریب دوباره ی مردم به خشم آمده از استبداد و ستم، آنان را به خود جلب کند. همچنین در فرتورهایی که می بینید، چندی از مزدوران سرکوبگر رژیم مورد شناسایی مردم قرار گرفته اند که لازم است همه آنان را بشناسند و مراقب باشند. ویدیوی کوتاه زیر را هتمن تماشا کنید.


اینها همه در حالیست که دیکتاتور رژیم آیت الله علی خامنه ای پس از روزها سکوت در قبال اعتراض های مردم خشمگین ایران علیه او و رژیم مطبوعش، بار دیگر ناخرسندان معترض را به دشمنان خارجی نسبت داد و گفت:
"دشمنان با ابزارهای گوناگون از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند".

دیکتاتور جمهوری اسلامی همچنین زر زد که در خصوص رویدادها و ناآرامی های جاری کشور، در فرصت دیگر سخنرانی خواهد کرد.

از ۷ اُم دی ماه، انبوهی از مردم خشمگین و جان به لب آمده ی میهن در سراسر کشور، علیه آیت الله خامنه ای در خیابان های کشور شعار سر می دهند و خواستار پایان یافتن رژیم فاشیسم دینی و تحمیل عقیده ای هستند که وی هم اکنون در سر رژیمش طی سه دهه ی گزشته قرار گرفته است. در واکنش به این ناآرامی ها، کلیه ی گرایش های درون حکومتی و مذهبی نیز در همسرایی با دیکتاتور رژیم گفته اند که سرچشمه ی تظاهرات اعتراضی مردم، طبق معمول دشمنان خارجی به ویژه آمریکا، اسراییل و عربستان هستند. آنان مردم خشمگین و معترض را "اغتشاشگر" و "تفاله" می نامند و تهدید کرده اند که به شدیدترین شکل ممکن سرکوبشان خواهند کرد.







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر