۱۳۹۶ بهمن ۱۲, پنجشنبه

روایت فقر در ایران و رزمایش جهانی عمام خامنه ای

فقر هم روایت دارد. از ثروت های ملیارد دلاری که کشور به مردمش می دهد و از ملیاردها دلاری که رژیم از مردمش می دزدد، فقر تحمیلی هم روایت خودش را دارد. می توان برای فلستین بیمارستان، برای لبنان ساختمان و برای کرب و بلای عراق ورزشگاه صدها هزار نفری درست کرد، اما فرد ایرانی نمی تواند شکمش را سیر کند، خانه و زمین داشته باشد، فرزندش آسوده بخوابد و در زیر سقف یک مدرسه ی خوب درس بخواند. اگر پذیرفته اید که خلایق هر چه لایق، آن را با صدای بلند و روبروی آیینه فریاد بزنید !!


نگرانی ایرانی ها هم البته بی جا نیست؛ برخی هتا به ابعاد این نگرانی هم دامن زده اند، مسلن نگران وضعیت هم خوابگی هستند تا اشتغال و درآمد مناسب و ازدواج !! دعواهای جناحی رژیم دارد ابعاد تازه ای به خود می گیرد، اما آخرش سودی به حال مردم ندارد، چون همیشه آن بابایی که نان می دهد، کاسه ی گدایی یارانه اش به سوی رژیم دراز است و برای قطع نشدن این قطرات کوچک آب که به گلوی دریده از طاعتش می چکد، حاضرست ماه ها بدون دستمزد کار کند !!

ایرانی صبور است و چون کاسه ی صبرش لبریز شد، همه ی کاسه کوزه ها را به هم می ریزد. رژیم اما خوب می داند چگونه نگزارد کاسه ی صبر ملت لبریز شود. برایشان اگر نمی تواند رفاه بیاورد، اما وسائل خنده و تفریح را از راه تلوزیون و مزقون چیان حکومتی فراهم می کند و هجی مجی... ملیون ها نفر خام مهران مدیری و رامبد جوان و محسن یگانه و سحر قریشی و رشیدپور قرمساق زاده می شوند !!

رژیم می داند که مردم تشنه ی احترام و خنده اند. این مردم، برای هر چیزی جک می سازند. هتا بدترین بدبختی هایی که سرشان آمده را هم تبدیل به جک می کنند و می خندند. کلن ملت خنده رو و دلقک موآبی هستند، اما خودشان به خودشان می گویند "کس خل". دانشگاه هم برای این رفته اند و زهوار تحصیلاتشان را درآورده اند که بگویند: "حاضر !! منم هستم". نه بیشتر، نه کمتر. درد و ورم اسلام و اله بیت را هم که نگو، همه ی جان و تنم، وتنم وتنم وتنم !! ملیاردها دلار را به گور این عمام و آن عمام می ریزند و از خدا می خواهند که از راه شفاعت استخوان های پوسیده ی اهل حق و ترق، نیم نگاهی هم به بندگان دربندش کند !!

سهمش از خیانت به مردم و ورزش ملی را از آخوند رییسی دکان دار گور رضا دریافت کرد
تازگی ها شیاف استخاره هم به بازار آمده. ساخت چین است. فرو می کنی و حاجت می گیری !! وضعیت هم خوابگی در ایران البته خوب نیست. چون این کشور الله زده، از کمبود و تقریبن نبود هم خوابگی پیوسته و امن یا همان آرامش با خیال آسوده، محروم است یا اسلن ندارد !! به جایش به کند و کاو دیگران در رخت خواب قناعت می کند و خود را ارضا می کند که به حقش رسیده. مردمی که با یک جق از ازدواج صرف نظر می کنند، به هر بهانه ای، با یارانه ی ۴۵ هزار تومانی هم از ماه ها حقوق عقب افتاده ی شان صرف نظر می کنند یا اینکه برای چندرغاز روزی، روزانه دو یا سه نوبت کار می کنند.

رسیدن به ارگاسم رضایت و خرسندی، شاه کلیدی است که رژیم از آن بهره می برد و مردم را ساکت می کند. از دید بر قدرت نشستگان زراندوز و چپاولگر، مهم آنست که طرف در ویرانه هایش بنشیند و در همان ویرانه ها به ارگاسم اقتصادی و دینی و اجتماعی و سیاسی و... برسد و احساس آزادی به او دست دهد. دیگر چرا باید به فکر همین ارگاسم در جای بهتری بود وقتی با همین که داریم سر می کنیم و با این قناعت و ساده زیستی، چرخ زندگی هم می گزرد ؟! 

هتا خدایی که در این نزدیکی است، شاهدست که تو با ارگاسم های مردانه ات، این جهان تاریک را چگونه سپید پوش کرده ای !! وقتی خدا این رضایت سپید تو را بر پنجره ی آفرینشش دید، ذوق کرد و بر احوال این دردمندان و رنجبران هتا قبطه خورد و با نگاهی به فرشتگان، به باکرگی همیشگی آنان خندید. عمام اوسین (اوغ) هم که در بهشت بود، با این خرسندی الله شاد شد و فتوای قمه و زنجیر زنی اهل یقین را بازهم برای یک سال دیگر تمدید کرد. امت اسلام اما یک سال طاقت نمی آورند و برای خودارضایی احوالات حسنه ی ایمان خود، به بنگاه رضا در مشهد، معصومه در قم یا هر سوراخ کور گورمرده ی دیگری توسل می جویند. تقبل الله و تقرب الله علیکم فی خلفه !!




آخ یادم رفت بگویم که نان شب از خشت جان هم با ارزش تر است !! و اما روایت فقر:


همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر