۱۳۹۷ خرداد ۳۰, چهارشنبه

نخست وزیر اسرائیل به مردم ایران: از چنگال استبداد رها شوید، به تهران خواهم آمد


نخست وزیر اسراییل می گوید اگر مردم ایران از "چنگال استبداد" رها شوند، به تهران سفر خواهد کرد و با مردم ایران دیدار خواهد کرد. "بنیامین نتانیاهو" در حساب توییتری این دولت به پارسی نوشت که جمهوری اسلامی تلاش می کند میان ما نفرت ایجاد کند. اما در روزی که شما از چنگال استبداد رها شوید، من به تهران خواهم آمد و با مردم شجاع ایران دیدار خواهم کرد.

در پیام دیگری به مردم ایران، نخست وزیر اسرائیل گفت: ج.ا سعی می کند بین ما نفرت ایجاد کند. اما در روزی که شما از چنگال استبداد رها شوید، من به تهران خواهم آمد و با مردم شجاع ایران دیدار خواهم کرد. pic.twitter.com/tPQEtiaRLo
او در ادامه ی این پیام که همگام با رشته توییت های او درباره ی کمک به حل بحران کم آبی و خشکسالی در ایران است، افزود:

"دلیل راه اندازی تارنما و کانال پارسی برای حفاظت از منابع آب ساده است: «این امر می تواند زندگی تعداد بی شماری از مردم ایران را نجات دهد». همچنین دوستی پایدار بین مردم ایران و اسراییل را نمایان می کند. ملیون ها نفر ویدیو مربوط به آب را تماشا کردند و حدود ۱۰۰ هزار نفر در کانال تلگرام، هموند آن شدند".

در چند ماه گزشته، نخست وزیر اسراییل بارها به مردم ایران مستقیمن پیام داده است. او ۲۰ خرداد در یک پیام ویدئویی خبر داد که اسراییل به مردم ایران برای نجات از خشکسالی کمک می‌ کند. او در پیام ویدئویی خود با تاکید بر اینکه مدیریت نادرست و بی کفایتی و دزدی منابع از سوی رژیم ولایت فقیه، موجب رنج مردم ایران شده است، می گوید که اسراییل هم با چالش آب روبرو است، اما با فناوری پیشرفته این مشکل خود را در زمینه ی کشاورزی حل کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر