۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

آیا شاهزاده "رضا پهلوی" با سرکردگان تجزیه طلب تروریست پانکرد دیدار داشته است ؟



"سید علیرضا نوریزاده" که بر اساس افشاگری ویکی لیکس در ارتباط با مزدورش برای رژیم عرعربستان، لقب "نوری الکذاب" را از سوی سرکردگان این رژیم ضد ایرانی دریافت کرده است، در برنامه ی کزایی خود که به تازگی منتشر کرده، گفت که امروز می خواهد "رازی" را آشکارکند و مدعی شد که شاهزاده رضا پهلوی در دفتر او در لندن، با دو سرکرده ی گروهک های تروریستی و تجزیه طلب پانکرد "کومله" و "دمکرات" یعنی "عبد الله مهتدی" و "مستفا هجری" دیدار داشته است.

من ضمن آنکه همچون همیشه، مستند و بر اساس واقعیت مستدل سخن می گویم، طی پیامی به شاهزاده در توییتر، خواستار روشنگری ایشان در این باره شدم:
اما تاکنون که این مقاله را می نویسم، پاسخی از سوی ایشان دریافت نکرده ام که در صورت دریافت پاسخ، البته در توییت بالا قابل دسترسی و خواندن خواهد بود.

سید نوری الکذاب که در پشتک زدن های سیاسی و قالب کردن الماس های فریب به اپوزوسیون و همپالگی با مزدوران صادراتی رژیم از سنخ اصلاح طلبان حکومتی و نیز نوکری آیت الله مردار "هاشمی رفسنجانی" و دروغ پراکنی و مجیز گویی برای هر دو دیکتاتور رژیم، یدی طولا و پیشینه ای سراسر ننگین و کارنامه ای به غایت آلوده و سیاه دارد، چه بسا که این ادعا را نیز به دروغ مطرح کرده باشد؛ از اینرو، روشنگری شاهزاده رضا پهلوی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

من از همه ی ایرانیان میهن پرست می خواهم که در برابر یورش سهمگینی که علیه تمامیت آب و خاک کشور از سوی کرم های تجزیه طلب جا خوش کرده در زیر پوست اپوزوسیون، خاموشی نگزینند و واکنشی مسئولانه و میهن پرستانه به خرج دهند و با فشار بر روی افراد سیاسی و در این مورد به خصوص، به ویژه طرح پرسش و طرح درخواست از شاهزاده رضا پهلوی به منظور پاسخگویی مسئولانه، اقدامی که باید و الزامی است را به انجام برسانند.

خط قرمز اپوزوسیون برانداز و کنشگران سیاسی، روشنگران مذهبی و اجتماعی ملی که دل و جان در گروی میهن دارند، تمامیت ارضی کشور می باشد که به هیچ روی نباید کوچک ترین خدشه ای بر آن وارد شود. این اصل از تمامیت فرهنگی آغاز و به تمامیت آبی و خاکی پایان می یابد.

درود بر شاهزاده رضا پهلوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر