۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

فرزندان سرکردگان حکومتی محلی، عاملان تجاوزهای ایرانشهر هستند

"طیبه سیاوشی" هموند فراکسیون زنان تویله ی شورای اسلامی، گفته است که بر اساس بررسی های او، عاملان تجاوزهای "ایرانشهر"، از صاحبان قدرت و پول هستند. نماینده ی مزدور رژیم در تویله ی شورای اسلامی افزوده است:



"هر چند جزییات این پرونده هنوز روشن نیست، اما ما می کوشیم این موضوع را فردا سه شنبه ۲۹ اُم خرداد ماه، در نشست علنی تویله ی شورای اسلامی مطرح کنیم. طیبه سیاوشی ابراز امیدواری کرده که نماینده ی مزدور رژیم از ایرانشهر، در نشست علنی مجلس برای ایراد توضیحات درباره ی این جنایات حضور یابد.

"مولوی محمد طیب ملازهی" عمام جمعه ی اهل سنت در ایرانشهر، در خطبه های نماز کزایی "عید فطر" این شهر اعلام کرد که گروهی مرکب از چار نفر از فرزندان سرکردگان رژیم، تاکنون ۴١ زن در ایرانشهر را ربوده و به آنان تجاوز جنسی کرده اند. عمام جمعه ی ایرانشهر با اشاره به برخی از سرکردگان حاضر در نماز کزایی عید فطر ایرانشهر، به صراحت گفت:

"این اوباش از همین بچه های ما بوده اند که اگر نامشان را بگویم، برخی سرشان پایین خواهد افتاد". مولوی محمد طیب ملازهی گفته است که یکی از عاملان این جنایات، تاکنون دستگیر و بقیه فراری شده اند. عمام جمعه ی ایرانشهر خواستار رسیدگی فوری مقامات به این جنایات شده است.



با این حال، آخوند "علی موحدی" دادستان رژیم در زاهدان، اعلام کرده که در این پرونده "تنها سه شاکی خصوصی وجود دارد و در نتیجه نمی توان از تجاوز به ۴١ زن و دختر صحبت کرد". سرکرده ی بیدادگستری سیستان و بلوچستان نیز، از اساس درستی این خبر را انکار کرده و هتا بعید ندانسته که سه تن از قربانیان به دلیل اختلاف با متهمان، طرح شکایت کرده باشند !!

به گفته ی منابع محلی، بسیاری از خانواده های قربانیان این جنایات، برای حفظ آبروی خود از برملا کردن تجاوز به فرزندانشان خودداری کرده اند. با این حال، پزشک "رضا عبدی" فرنشین پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، پس از انجام معایناتی که از سوی یک گروه پزشکی بر روی یکی از قربانیان صورت گرفته، تایید کرد که وی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

قربانیان این تجاوزها بین ۱٨ تا ۳٠ سال سن داشته اند و همگی از سوی چار نفر و هر بار با استفاده از یک خودروی پژوی سیاه رنگ ربوده و سپس به خانه ای امن در ایرانشهر منتقل شده و از سوی چار رباینده ی حکومتی مورد تجاوز قرار گرفته اند. ربایندگان برای جلوگیری از شناسایی محل تجاوز، در راه به قربانیان شان چشم بند می زدند، اما یکی از قربانیان موفق شده مسیر و خانه ای را که در آن مورد تجاوز قرار گرفته را شناسایی کند.


طیبه سیاوشی در بیانات امروزش، در لفافه کوشید تا تجاوز به ده ها تن از زنان ایرانشهر را به اختلافات قومی و عشیره ای نسبت دهد. او گفته است:

"ما به طور دقیق از اهداف این تجاوزها مطلع نیستیم" و نمی دانیم که "آیا این موضوع با اختلافات قومی و عشیره ای پیوند خورده است یا نه".

با این حال، سرکردگان حکومتی محلی این ادعای نماینده ی مزدور تویله ی شورای اسلامی را رد کرده و گفته اند:

"این پرونده هیچ ارتباطی با انتقام گیری و درگیری طایفه ای ندارد، چرا که هم شاکیان و هم متهمان بلوچ بوده و هر دو نیز اهل تسنن هستند".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر