۱۳۹۷ تیر ۲۳, شنبه

پس اهورامزدا کجاست ؟؟

می گویند داریوش شاه یکم، دعایی دارد که از اهورامزدا کرده است و آن اینکه او یعنی اورمزد، این سرزمین را از "دشمن، خشکسالی و دروغ" در امان بدارد. مدارکی در دست هست که اهورامزدا کاری از دستش برنیامده است !!


چنگ زدن به خدایی که در وهم است و واقعیت ملموس ندارد، چه برسد به حقیقتی فراوجودی، یک دیوانگی و یک دین بارگی است که دین پناهان به این مرض گرفتار هستند و به واسطه ی همین ایمان بوده و هست که ناباورمندان به دین و کیش خود را همیشه و بدون استثنا تکفیر کرده و کشتار نموده اند. این رویکرد ضد انسانی شامل زرتشتیان و دنبالچه های زرترتشی فروش امروزشان نیز می شود.

اگر اهورامزدا می توانست این کشور را از گزند دشمن به دور و در امان بدارد، پس این همه جنگ و تجزیه ی کشور روی نمی داد و پر آشکار است که اگر کشوری ناتوان باشد و مردمی میهن پرست و همگرا نداشته باشد، آن کشور به نابودی می گراید؛ این را تاریخ تلخ کشورمان اثبات می کند و نیازی به فرار به سوی دغل باره ای به نام خدا، چه الله و چه اهورامزدا و چه بابای ایسا نیست.




خشکسالی کنونی هم که گریبان مردم را گرفته است نیز، هم از دست الله حرامزاده ی مدینه بیرون است و هم از دست اهورامزمزی که بازیچه ی نوفاشیست های مزدور #پان_ایرانیسم_حکومتی شده است. با نگاهی ساده می توان دریافت که این خدایان تاق و جفت عرضه ی سیراب کردن مردم ما را ندارند و نه با دعای مومنان باران گربه به زمین آمد و نه با خداجویی و ایزد پناهی های فانتزی و خود خر کردن های اسلامی و زرتشتی، شیادان و دزدان ولایت فقیه از دزدی آب ایران به عراق، لختی غفلت ورزیدند !!

اگر صداقت در وجود ایرانی باشد که البته رو به انقراض حتمی است، فرد ایرانی تصدیق خواهد کرد که یکی از بداندیش ترین و ناراست ترین و دروغگو ترین مردم جهان، مردم آسیایی و به ویژه خاورمیانه ای و به خصوص مردم ایران هستند و این فرهنگ دروغ گویی و دروغ زنی آنچنان در میان ایرانیان نهادینه است که هتا خاورشناسان هم از آن در میان نوشته های خود یاد کرده اند !!

پس اهورامزدا دقیقن چه غلطی می کند ؟! جز آنکه عنوان متلک خدای جهان و جهانیان را بر پیشانی عبوس خود قاب گرفته و یدک می کشد ؟!

خدایی نیست، به خود بیایید.
بمیرید بمیرید، در این عشق بمیرید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر