۱۳۹۷ تیر ۱۵, جمعه

دو ترویست مجاهد خلق و یک توطئه ی خاموش

اکنون دو رژیم ولایت فقیه و سازمان تروریستی مجاهدین خلق، هر دو درگیر مسئله ای تروریستی شده اند که ابعاد آن هر روز گسترده تر می گردد. تروریست ها قصد داشتند تا نشست گروهک مجاهدین در پاریس را با نیم کیلو تی ان اتی مورد یورش قرار دهند که دستگیر شدند.


رسانه های فرقه ی رجوی کارشان را کامل و دقیق بلدند. آنها می دانند که چگونه مظلوم نمایی کنند و کی علیه شاهزاده ی عزیز میهن یاوه سرایی نمایند. آنها به خوبی سازمان دهی می کنند و تاریخ خونبارشان نشان داده که از انجام هیچ جنایتی چشم پوشی نخواهند کرد؛ از ترور مخالفان و هتا مردم کوچه و بازار گرفته تا جنگ خیابانی و درگیری مسلحانه تا لشگرکشی و اشغال شهرها، جاسوسی برای بیگانگان و تشکیل ستون پنجم در دل رژیم.

اما اینها همه ی ماجرا نیست. دو تروریست به نام های "امیر سعدونی" و همسرش "نسیم نعامی" که به تازگی به جرم قصد بمب گزاری در همایش مجاهدین دستگیر شده اند، بر خلاف آنچه که رسانه های تاق و جفت مزاحمین خلق بازتاب داده اند، خود از هموندان این گروهک تروریستی بوده اند و در نشست ها و تظاهرات آنها شرکت فعال داشته اند. واقعیتی که می تواند وزنه را به زیان مجاهدین خائن خلق سنگین کند.


البته مجاهدین از بیان این واقعیت تفره رفته و نه تنها این خبر را منتشر نکرده اند، بلکه آن را کتمان نیز کرده اند. به دیگر سخن، فرقه ی تجزیه طلب رجوی این اقدام تروریستی را به جمهوری اسلامی نسبت داد تا هم مظلوم نمایی تاریخی خود را تکرار کرده باشد و هم این واقعیت مسلم را تحریف نموده باشد که این قصد بمب گزاری کار خود هموندان فرقه بوده است. در این راستا، هم اکنون هلند دو رایزن جمهوری اسلامی را اخراج و اتریش نیز دبیر سوم رایزنی ولایت فقیه را به جرمی در همین ارتباط دستگیر کرده است که تاکنون اخبار ضد و نقیضی درباره ی مصونیت دیپلماتیک وی گزارش شده است.

در اینکه جمهوری اسلامی یک رژیم تروریستی و آشوبگر است، هیچ شکی نیست، اما پرسش اینجاست که چگونه است که هموندان پر و پا قرص خود گروهک مجاهدین فی سبیل الله قصد بمب گزاری نشست خود مجاهدین را داشته اند و چرا این کار تا این اندازه ناشیانه بوده است که از یک زوج برای این کار استفاده شده است و پرسش دیگر اینست که رابطه ی آنها با بدنه ی رازنی جمهوری اسلامی در اروپا چیست.

چرا هلند نیز باید در پی این رویدادها، دو رایزن جمهوری اسلامی را اخراج کند ؟




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر